با حضور اساتید دانشگاه و فیلم سازان لرستان

نشست مشورتی گروه تلویزیونی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با حضور اساتید دانشگاه و فیلم سازان لرستان در محل پادگان امام حسین (ع) سپاه خرم آباد برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، نشست مشورتی گروه تلویزیونی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اساتید دانشگاه و فیلم سازان لرستان با هدف بهره گیری از نظرات کارشناسان در راستای ارتقاء سطح تولیدات تلویزیونی سپاه، در محل پادگان امام حسین (ع) سپاه خرم آباد برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام کرمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل لرستان (ع) اظهار کرد: مبارزه با فرهنگ منحط ضد دینی و شاهنشاهی که زدودن دین از روح، فکر و قلب مردم را دنبال می کرد از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرهنگ دینی و اسلامی را در جامعه نهادینه کرد افزود: انقلاب اسلامی در مقابل رواج بی بندوباری علنی ایستاد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل لرستان (ع) از ترویج فرهنگ معنویت و احیاء شعائر الهی و احکام اسلامی نظیر امر به معروف و نهی از منکر و احیاء شان و منزلت اجتماعی زنان در اجتماع به عنوان دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: با توجه به تحولات آموزشی که به برکت انقلاب اسلامی در کشور حاکم شده است پیش از انقلاب ۷۵ درصد مردم
کشور بی سواد بودند اما امروز این آمار برعکس شده است.

کرمی از گروه تلویزیونی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به عنوان یکی از گروه های تلویزیونی موفق در سطح کشور یاد کرد و افزود: این گروه از ۱۱ ماه گذشته تاکنون هر هفته یک برنامه ۳۰ دقیقه ای را تحت عنوان یاران آفتاب در شبکه استانی افلاک پخش کرده است.

وی بر ضرورت بهره گیری از نظرات کارشناسان در راستای ارتقاء سطح کیفی تولیدات گروه تلویزیونی سپاه لرستان تاکید کرد و بیان کرد: امیدواریم که تولیدات این گروه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد تعامل دو سویه بین بسیج و مردم موثر باشند.

در ادامه این نشست سرهنگ پازدار معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار کرد: علی رغم نقش بی بدیلی که رزمندگان استان لرستان در هشت سال دفاع مقدس داشتند اما متاسفانه این نقش به شایستگی بیان نشده است، البته این به عزت نفس رزمندگان این استان بازمی گردد که اجازه نمی دادند رشادت های آنها ترسیم شوند.

وی از سپاه به عنوان مولود انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: سپاه پیش از جنگ تحمیلی، حین جنگ و پس از جنگ در راستای انجام تکالیف سازمانی و پاسداری از انقلاب اسلامی رسالت خود را انجام داده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به فعالیت های علمی، فرهنگی و خدمات رسانی سپاه لرستان به مناطق محروم خاطرنشان کرد: در راستای گسترش فعالیت های گروه تلویزیونی سپاه لرستان این گروه به گروه تلویزیونی سپاه و بسیج تغییر داده می شود.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات