عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان خرم آباد:

لرستان خبر: عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان خرم آباد گفت: مسئولان روز ۲۵ بهمن را که غربی ها ولنتاین نامیده اند به روزازدواج و تحکیم خانواده نامگذاری کنند.

دکترعلی حیدرامیری با اشاره به نامگذاری روز ۲۵ بهمن ماه از سوی غربی ها به روز ولنتاین اظهار کرد: پیشنهاد می کنم به جای روزجعلی ولنتاین که درآن روابط نامشروع درمیان جوانان ترویج می شود به روزازدواج وتحکیم بنیان خانواده در ایران نامگذاری شود.

وی افزود: روزولنتاین برگرفته ازیک افسانه ساختگی از سوی غرب است و دوستی های خیابانی وروابط نامشروع را در میان جوانان ترویج می دهد که دیگر جوانان به سمت ازدواج نروند و کسانی هم که ازدواج کردند با رفتن به این سمت بنیاد خانواده شان را از هم بپاشند.

امیری گفت: قبل از اینکه این فساد در کشور بیش از این گسترش پیدا کند باید جلوی این تهاجم عظیم فرهنگی در کشور گرفته شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان خرم آباد گفت: رسانه های ضد انقلاب تمام تلاش خود را می کنند که بنیان مقدس خانواده در کشورهای اسلامی از هم بپاشد و به سمت هرزگی پیش رود. به همین علت روز ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) را به روز عشق بازی غربی نامگذاری کرده اند و به طور گسترده در رسانه ها تبلیغ آن را می کنند.

استاد دانشگاهای لرستان بیان کرد: متاسفانه در سال های اخیر این پدیده پوچ و هرزه در بعضی از شهرهای ایران هم رواج پیدا کرده است و در مغازه ها تبلیغ آن می شود که در شهر خرم آباد هم نمونه هایی از آن پیدا شده است.

امیری افزود: اگر مسئولان فکری به حال این موضوع نکنند و راهکاری برای مقابله با آن پیدا نکنند در آینده ای نه چندان دور شاهد از هم پاشیدگی خانواده ها خواهیم بود.

وی بیان کرد: تبیین مختصات جنگ نرم و ضررهای عشق خارج از شرع و مهیا کردن شرایط ازدواج برای جوانان را از جمله کارهایی است که مسئولان کشوری باید به آن بپردازند.

وی اظهار کرد: برای نامگذاری روز ۲۵ بهمن به نام روز ازدواج و تحکیم خانواده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم صحبت هایی شده است تا یک راهکار اساسی برای این پدیده که ارمغان نظام سلطه برای کشورهای اسلامی از جمله ایران عزیز است گرفته شود.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات