مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان:

لرستان خبر: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: بزرگترین نمایشگاه آبی-خاکی دفاع مقدس فردا صبح با حضور جمعی از مسئولان بازگشایی و در معرض دید عموم قرار می گیرد.

علی یار احمدی اظهار کرد: این معبر در فضایی به مساحت ۳ هکتار جنب مسجد دانشگاه لرستان با هدف آشنایی بیشتر دانشجویان با فضای ۸ سال دفاع مقدس آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه این سومین معبر بصیرت است که در این دانشگاه توسط بسیج دانشجویی آماده شده است افزود: این معبر از ۶ غرفه، ۶ سنگر، ۳ حسینیه، ۱ شیار و ۱ کانال تشکیل شده است که در آن با توجه به موضوعات و نیازهای روز جامعه از جمله، امر به معروف، گرامیداشت ایام فاطمیه، تحکیم خانواده، جنگ و شهدا و موضوعات سیاسی در بحث محتوایی این معبر کار شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام برگزاری اردوهای راهیان نور زائرین استان های تهران، مرکزی و تبریز درحین برگزاری اردوهای خود از این معبر بازدید می کنند.

یاراحمدی افزود: هدف از ایجاد این معبر آشنایی با شهدای دفاع مقدس، خودسازی دنشجویان و ایجاد فضای معنوی در دانشگاه و بالا رفتن روحیه ی ایثار و شهادت در دانشجویان است.

یار احمدی با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب و ایستگاه صلواتی در این معبر اظهار کرد: این معبر تا تاریخ ۱۴ اسفند آماده استقبال و پذیرایی بازدید کنندگان و کاروان های راهیان نور سایر استان ها می باشد.

وی گفت: در این معبر از دانشجویان متقاضی شرکت در اردوی راهیان نور که در تاریخ ۱۴ اسفند برگزار می شود نیز ثبت نام به عمل می آید.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات