امام جمعه خرم آباد:

امام جمعه خرم آباد گفت: ۲۲بهمن عظمت ایران را به رخ جهانیان کشید وبار دیگر مردم ایران با بصیرت و هوشیاری خود به جهانیان نشان دادند که ایران عزیز بیش از ۷۵ میلیون گزینه روی میز دارد.

حجت الاسلام احمد میرعمادی امروزدر خطبه های نماز جمعه خرم آباد اظهار کرد: آمریکایی ها مدت هاست می گویند ما آماده مذاکره هستیم اما با این وجود همیشه از گزینه های روی میز خود صحبت کرده اند درحالی که راهپیمایی ۲۲ بهمن به آنها نشان داد که ایران عزیز بیش از ۷۵ میلیون گزینه روی میز دارد. وی افزود: دریای ملت همیشه در صحنه ایران نشان داد تهدیدات آمریکایی ها برای ایران پشیزی ارزش ندارد.

وی تصریح کرد: باید این حضور آگاهانه و با صلابت مردم به بهترین نحو تبیین شود.

وی بیان کرد: پیوند مردم با انقلاب وامام وشهدا همیشگی است و مردم در ۲۲ بهمن عمق و پیوستگی این پیمان را به خوبی نشان دادند.

میرعمادی افزود: مسئولان کادرهای اجرایی در سراسرکشور باید قدردان مردم به پاس این حضور ارزنده باشند.

امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امروز مصادف است با سالروز حکم تاریخی امام (ره) در ارتداد سلمان رشدی در سال ۶۷ است که در آن ستون های استکبار جهانی به لرزه درآمد.

وی بیان کرد: تیزبینی و قاطعیت امام (ره) فقط در مورد توهین سلمان رشدی وکتاب شیطانی او نبود وامام بزرگوارمان به خوبی می دانست که این کتاب از طرف استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی برنامه ریزی شده است و زمانی که بعد از صدور این حکم ۱۴ کشور سفرای خود را فراخواندند نشان داد که آنها فقط به دنبال تقدس زدایی از اسلام بوده و هستند.

وی در قسمتی دیگر از سخنان خود اظهارکرد: با توجه به حضورمستمروموثرروحانیون چه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و چه بعد از آن متاسفانه هنوزآن گونه که در شان این شهدای عزیزباشد از این بزرگواران تقدیر نشده است.

وی افزود: درهشت سال دفاع مقدس نزدیک به ۱۴۳نفر از فرماندهان ما را روحانیون تشکیل می دادند و در مجموع تعداد افراد روحانی شهید ما بیش از۴۳۶۳نفر بوده اند که از این میان سهم استان لرستان ۵۴شهید روحانی بوده است.

وی بیان کرد: دشمنان همواره بر علیه روحانیون سم پاشی کرده اند ومتاسفانه در داخل کشورنیزشاهد چنین عناصری بوده ایم واین درحالی است که روحانیون همیشه به عنوان حافظان و پیشتازان انقلاب بوده اند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات