امام جمعه ازنا:

امام جمعه ازنا گفت: امروز باید به آمریکایی ها گفت شما به جای دخالت دراقتصاد ایران به اقتصاد بیمارخود بپردازید.

حجت الاسلام هراتی مطلق در خطبه های نماز جمعه این هفته ازنا، با تقدیر از همه دست اندرکاران برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن این حضورگسترده را متفاوت ترازهمیشه خواند واظهار کرد: مردم شریف ایران با حضور همه جانبه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن دومین حماسه سیاسی امسال را رقم زدند و جا دارد ازهمه کسانی که برنامه ها ویادواره های دهه فجررا به خوبی برگزارکردند تقدیرشود. وی بیان کرد: حضورپرشورمردم حامل چند پیام است ومردم درپاسخ به رهبرشان با حضورخود حامل این پیام بودند که خود صاحب انقلاب هستند و استکبارهم بداند مردم از شهادت واهمه ندارند همانگونه که درهشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاکمان عقب نشینی نکردند.

وی افزود: پیام دیگرمردم برای مسئولان وبرای همه دنیا این بود که تحریم ها دراین مردم هیچ اثری ندارد امروزدرپاسخ وندی شرمن آمریکایی باید گفت آیا این میلیون ها مردم حاضر درصحنه گرسنه هستند؟ امروز باید به آنان گفت شما به جای دخالت دراقتصاد ایران به اقتصاد بیمارخود بپردازید.

امام جمعه ازنا در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در سی و پنجمین سالگرد جشن انقلاب همه آمدند و مسئولین این حضور را ببینند واگر امروز مسئولین ما صاحب منصب هستند فراموش نکنند و دررفع مشکلات مردم قدم بردارند مردم ازنظام مقدس جمهوری اسلامی توقع دارند.

هراتی در بخش دیگری از خطبه ها به سالروزفتوای تاریخی امام راحل مبنی برارتداد سلمان رشدی اشاره کرد و گفت: استکبار پس از ناتوانی دراسلام ستیزی سلمان رشدی مرتد را برای ضربه زدن انتخاب کرد که با نفس قدسی امام راحل رفت به جایی که باید می رفت که امروز هم این فتوا به فرمان مقام معظم رهبری درجای خود باقیست.

وی با تشکر از زحمات استاندارلرستان درپیگیری مشکلات شهرستان ازنا بیان کرد: بهتر است مهندس بازوند چند نکته را دربرطرف کردن مشکلات ازنا درنظر بگیرد، نخست اینکه بخش مرکزی وجاپلق فاقد بخشداراست و مشکلات و معضلات این بخش از طریق سرپرستی با توجه به محدودیت قابل پیگیری نیست.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات