با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان

لرستان خبر: اولین گردهمایی مدافعان حرم حضرت زینب (س) شامگاه یکشنبه با حضور حجت الاسلام احمد پناهیان در کوهدشت برگزار شد.

به گزارش لرستان خبراز کوهدشت، هیئت مدافعان حرم حضرت زینب (س) شامگاه یکشنبه با برپایی اولین گردهمایی مدافعان حرم و سخنرانی حجت الاسلام احمد پناهیان در مسجد حضرت صاحب الزمان کوهدشت آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام حاج احمد پناهیان در این اجتماع بزرگ مدافعان حرم اظهار کردند: اجتماع شما بهانه ای است برای دفاع از حریم الهی ؛این تعبیر مدافعین حرم یک تعبیر عادی نیست بلکه یک ایه و نشانه است.

وی افزود: حضرت زینب (س) فقط عقیله بنی هاشم نیست، فقط فرزند حضرت امیر المومنین (ع) و حضرت فاطمه (س) نیست. فقط خواهر و و عمه امام (ع) نیست، تجلیل ما از حریم و حرم حضرت زینب (س) ، تجلیل از حرم همه عصمت و تعظیم همه اسلام است.

وی به بیان ویژگی ایرانی ها در کلام حضرت امیر المومنین (ع) پرداخت و بیان کرد: حضرت امام علی (ع) دو ویژگی را برای ایرانیان قائل بودند، یکی زکاوت و باهوشی بسیار دارند و دوم اینکه بسیار عزتمند و غیورند. حضرت امیر المومنین (ع) در آن زمان امام حسن (ع) را به ایران می فرستند و ایرانیان وقتی که نورانیت و بزرگی امام حسن را مشاهده کردند با جان و دل اسلام را پذیرفتند.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به روایتی از معصوم (ع) بیان کرد: ضعیف ترین دشمنان شما، دشمنی است که عداوت و دشمنی خود را به طرف مقابل اظهار می کند و هم اکنون دیگر دست سیاه و آغشته به خون آمریکا رو شده است و دیگر نمی تواند از راه سیاست، از راه کیاست، و از راه زور و قدرت به معنای واقعی خود را ابر قدرت، مثل گذشته بداند.

وی گفت: این آمریکا در ابتدای اشغال عراق به ویران کردن حرمین شریف عسگرین (ع) ، آلوده کردن قرآن و سوزاندن و توهین به آن و تخریب مساجد و حسینیه ها دست زدند. آن ها حرف جدیدی نداشتند. جز این که با اسلام مبارزه می کنند.

وی تصریح کرد: شما در نظامی قرار دارید که ریشه در غدیر دارد و زیر چتر ولایت است. ۴ سال پیش به تعبیر رهبر عزیز انقلاب اسلامی، زلزله عظیم بیداری اسلامی در کشور هایی مثل مصر و تونس که از پایگاه های اصلی اسرائیل بودند، رخ داد وعلمای بیداری اسلامی در این کشورها با این وجود که اغلب سنی هستند با این وجود، می گفتند نقشه را ما در عالم، راه و روش امام مسلمین، امام خامنه ای است.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به سفر رئیس جمهور محترم به نیویورک گفت: قبل از این سفر عده ای ی گفتند که وقت صلح امام حسن (ع) رسیده که رهبر معظم انقلاب این قائله را خواباند و فرمود شرایط ما مثل آن زمان صلح امام حسن (ع) نیست. عده ای از نرمش قهرمانانه رهبری تعبیری غلط کردند.

وی با اشاره به قضیه نوجوان ۱۶ ساله بحرینی گفت: این نوجوان زمانی که از مدرسه به سمت منزل حرکت می کرد توسط سرباز آل خلیفه آمریکایی دستگیر شد و آن سرباز به جوان گفت که به رهبر معظم انقلاب اسلامی اهانت کند ولی وی نپذیرفت، او را داغ کردند و باز هم نپذیرفت که ناگاه زیر شکنجه به شهادت رسید. بدنش را به دریا زدند و بعد از آن بدنش را نزد مادرش فرستادند و مادر جوانش را در این حالت دید بسیار ناراحت و آشفته شد.

حجت الاسلام پناهیان اظهار کرد: ملت ایران در ۱۳ آبان و در ۲۲ بهمن با شعار مرگ بر امریکا چنان تو دهنی به آمریکا زد که هرگز از یادشان نخواهد رفت. من از کوهدشت به تمام عالم اعلام می کنیم اگر به کینه توزی به مقدسات پیشتر بروید با تمام دار و ندار شما در عالم مبارزه خواهیم کرد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات