نماز جمعه پلدختر:

دشمنان نظام سعی دارند با توطئه های گوناگون وحدت بین اقوام را در کشور به هم بزنند و ملت بایستی نسبت به این نقشه های شوم آگاه باشند

به گزارش لرستان خبرامام جمعه پلدختر در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهارکرد: دشمنان نظام سعی دارند با توطئه های گوناگون وحدت بین اقوام را در کشور به هم بزنند و ملت بایستی نسبت به این نقشه های شوم آگاه باشند.

حجت الاسلام لروند تصریح کرد: در روزهای اخیر شاهد بودیم که به دلیل یک اشتباه کارگردان یا تهیه کننده در سریال سرزمین کهن به قوم لر بختیاری توهین شد و این مسئله باعث اجتماعاتی شد.

وی افزود: هنرمندان و اهل فرهنگ ما باید به این مسئله توجه کنند که نبایستی در آثار خود مسئله ای را نشان دهیم که باعث اختلاف و تفرقه شود.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه ملت ایران با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا اعلام کردند که مقابل زور گویی های آمریکا تسلیم نخواهند شد، اظهار داشت: ملت شجاع ایران اسلامی تا زمانی که آمریکا دارای خوی درندگی و استکباری است از مواضع به حق خود عقب نشینی نمی کند و با این کشور سازش نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه انگار آمریکا ییها پیام ۲۲بهمن ملت ایران اسلامی را دریافت نکرده اند، هشدار داد: در صورتیکه آمریکاییها بخواهند همچنان از گزینه نظامی بر علیه ملت ایران حرف بزند مطمئن باشد که مشت آهنین ملت ایران اسلامی با شعار مرگ بر آمریکا بر دهن آنها زده خواهد شد.

حجت الاسلام لروند با تاکید براینکه به آمریکاییها نباید اعتماد کرد تصریح کرد: اصل مذاکرات ژنو بر سر برنامه صلح آمیز هسته ای ایران ولی آمریکاییها در دور جدید گزینه های روی میز از موشک های بالستیک ایران هم حرف می زنند که این بی اعتمادی به امریکاییها را باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اهداف پلید آنها در قبال ملت ایران بیشتر آشکار می کند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات