دبیر یادواره شهدای محله اسد آبادی:

لرستان خبر: دبیر یادوراه شهدا محله اسد آبادی خرم آباد گفت: یادواره شهدای محله اسد آبادی با سخنرانی حجت الاسلام کرمی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار‌ می شود

روح الله کریمی فرد در گفت و گو با لرستان خبر اظهار کرد: یادواره شهدای محله اسد آبادی روز چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام صادق (ع) با سخنرانی حجت الاسلام کرمی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می شود.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری یادواره شهدا همانطور که از اسمش بر می آید زنده کردن و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست، ما باید امروز برای شهدا کار کنیم همانطوری که آنها یک روز برای ما کار کردند و ثمره اش یک عمر باقی می ماند. ما نمی خواهیم یادواره برگزار کنیم تا احساس مردم را درگیر کنیم، هدف از بر گزاری چنین مراسمی باید یک حرکت و اقدام عملی باشد. ما باید در یک مراسم فراتر از معرفی شهید گام برداریم و در راستای تحقق اهداف او برنامه ریزی کنیم.

کریمی فرد بیان کرد: سردار شاهرخی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و سرهنگ بازگیر مسئول ناحیه مقاومت شهرستان خرم آباد و جمعی از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران از مهمانان این مراسم هستند.

دبیر یادوراه شهدا محله اسد آبادی بیان کرد: در این یادواره مراسم مدیحه سرایی با مداحی کرم الهی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این یادوراه برای برزگداشت ۶۰ شهید محله اسد آبادی برگزارمی شود و در پایان مراسم ازخانواده شهدا تجلیل و هدایایی به رسم یادبود اهدا می شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات