مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان:

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: جشنواره این راه بی‌نهایت در بخش‌های خاطره‌نویسی و عکس با موضوع راهیان‌نور در سطح استان لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش لرستان خبر: این جشنواره که فراخوان آن توسط بنیادحفظ آثارونشرارزش های دفاع مقدس لرستان همزمان با آغاز سفر زائرین سرزمین نور منتشرشده است، علاقمندان می توانند آثارخود را دربخش خاطره نویسی بامحورها وموضوعات: دلنوشته (حس وحال شخصی) توصیف مناطق (براساس عناصرداستان نویسی) ، سفرنامه (شرح سفراز نقطه شروع تا پایان) ، کوله بارم از این سفر (حس و حال بعد از سفر) و یاد شهدا در مناطق عملیاتی و همچنین در بخش عکس با محورهاو موضوعات یادمان ها و مناطق عملیاتی، جلوه های دلدادگی زائران سرزمین نور به این جشنواره ارسال کنند. در بخش خاطره نویسی متون براساس اصول نگارشی نگاشته شود و ذکرتاریخ سفر، عناوین مناطق و نام افراد همسفر رعایت شود و همچنین در بخش عکس، هر عکاس می تواند۱۰عکس باکیفیت مطلوب با دوربین های عکاسی ویا تلفن همراه ارسال کند.

لازم به ذکر است: علاقمندان آثار خود را می توانند تا ۲۰ فروردین سال ۹۳ به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در خرم آباد میدان ناصرخسرو ابتدای کوچه یادگار امام اول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان ارسال کنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات