امام جمعه پلدختر:

امام جمعه پلدختر گفت: رفتار بان کی مون دبیر کل سازمان ملل در شان یک سازمان بین المللی نیست و این رفتار او مایع تاسف است.

حجت الاسلام و المسلمین علی محمد لروند در خطبه های نماز جمعه این هفته پلدختر که با حضور پرشور مردم برگزار شد، با دعوت مردم به تقوای الهی و توجه به خداوند اظهار کرد: امروز اگر مراقب نفس خودمان نباشیم و از خدا و عبادت فاصله بگیریم معلوم نیست به چه سرنوشتی دچار شویم. وی با اشاره به سفر کاترین اشتون به ایران افزود: دیدار و ملاقات خانم اشتون با فتنه گران اگر با هماهنگی دولت انجام شده این کار خیانت به خون شهیدان است.

امام جمعه پلدختر بیان کرد: در صورتی که مسئولان از این دیدار و ملاقات ها خبری نداشتند و بدون هماهنگی با آن ها این اتفاق رخ داده، پس چطور است که اشتون خیلی راحت به استان های مختلف کشور سفر می کند.

لروند عنوان کرد: آمریکایی ها با تمدید تحریم ها علیه کشورمان بار دیگر نشان دادند که قابل اعتماد نیستند.

وی افزود: نمی شود به آمریکایی ها اعتماد کرد. چراکه آنها صداقت ندارند.

امام جمعه پلدختر با انتقاد از رفتار بان کی مون دبیرکل سازمان ملل اظهار کرد: رفتار بان کی مون دبیر کل سازمان ملل در شان یک سازمان بین المللی نیست و این رفتار او مایع تاسف است.

وی افزود: پروژه های محدودی که در پلدختر به بهره برداری رسید در شان مردم این شهرستان نبود و ما مخالف تبعیض در استان هستیم.

لروند با انتقاد از درج مطلبی در یکی از نشریات بومی اظهار کرد: خبرنگاران نباید به خاطر منافع شخصی مطالب خلاف واقع بنویسند بلکه باید واقعیات را منعکس کنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات