امام جمعه بروجرد:

امام جمعه بروجرد گفت: در چند ماه اخیر چند هیئت از کشورهای اروپایی به ایران آمده اند که این حضور آنها نگران کننده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد اظهار کرد: بهار امسال ما بهار فاطمیه است و ما باید در ایام نوروز با زنده نگهداشان ایام فاطمیه به استقبال بهار برویم. امام جمعه بروجرد با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: ایشان بانوی بزرگواری هستند که از آغاز خلقت تا پایان دنیا هیچگاه زنی چون وی در عالم نخواهد آمد چراکه ایشان با وجود عمر کوتاهشان درسهای فراوانی برای مسلمانان به ویژه زنان جامعه بجا گذاشتند.

ترابی بیان کرد: یکی از جلوه های زیبا حضرت فاطمه (س) مظلومیت ایشان است که با همه خصلت های زندگی ایشان پیوند خورده است و مصیبت های تاریخی بعد از رحلت رسول اکرم (ص) آنچنان بر سر ایشان فر ریخته شد که بر همگان ثابت شد که فاطمه پاره تن رسول الله (ص) است.

وی تصریح کرد: ما نیز به عنوان یک ایرانی مسلمان و شیعه باید در نوروز امسال بخاطر عزادار بودن امام زمان (عج) ، با امام عصر خود همدرد و هم غم باشیم و به احترام این حضرت کاری نکنیم که حرمت ایام فاطمیه شکسته شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سفر مقامات غربی به ایران در چندماه گذشته افزود: حضور غربی ها در کشور ایران نگران کننده است. چراکه آنها قابل اعتماد نیستند.

وی اظهار کرد: چرا مسئولان کشور به راحتی به غربی ها اجازه می دهند تا بعد از حضور در ایران در امور داخلی ایران دخالت کنند و به دیدار فتنه گران بروند.

ترابی بیان کرد: وزارت امور خارجه باید جوابگوی این موضوع باشد که خانم اشتون با چه مجوزی به دیدار سران فتنه در سفارت اتریش رفته است.

امام جمعه بروجرد گفت: اگر وزارت خارجه جوابگوی این حرکت زشت غربی ها نباشد پس مطمئن باشد که از سوی مردم ایران اسلامی حتما با این وزاتخانه برخورد می شود.

وی عنوان کرد: همین کسانی که از حقوق بشر در دنیا حرف می زنند چرا خود آن را برای دسترسی به اهداف شوم شان در برابر مظلومیت کشورهای بی گناه نقض می کنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات