امام جمعه موقت الشتر:

لرستان خبر: امام جمعه موقت الشتر گفت: پیروی نکردن از ولایت، انحراف از مسیر حق را در پی دارد و زیان آن متوجه جامعه اسلامی می شود.

به گزارش لرستان خبراز الشتر، حجت الاسلام صالحی، امام جمعه موقت الشتر امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) درسهای بزرگی را به بشریت داده است گفت: حفظ دین با هر قیمتی، یکی از درسهایی است که این بانوی بزرگ به ما داده است و خود ایشان، هستی شان را در راه اسلام فدا کردند و به آن افتخار می کردند.

وی افزود: بصیرت را از دیگر درسهای مکتب بانوی بزرگ اسلام دانست و گفت: بصیرت دینی باعث شناخت کامل از افراد می شود کما اینکه در صدر اسلام، افراد بی بصیرت، متظاهر و منافقی بودند که حکومت را بدست گرفتند و مردم را از صراط مستقیم به انحراف کشیدند.

امام جمعه موقت الشتر، ولایت پذیری را از خصوصیات بارز بانوی بزرگ اسلام دانست و خطاب به پیروان حضرت فاطمه زهراء (س) تصریح کرد: پیروی نکردن از ولایت، انحراف از مسیر حق را در پی دارد و زیان آن متوجه جامعه اسلامی می شود.

خطیب جمعه الشتر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز ۱۸ فروردین، روز جهانی بهداشت و سلامت بیان کرد: دین مبین اسلام توجه بسیاری به بحث بهداشت و سلامت دارد چرا که حفظ تندرستی، امری لازم برای یک زندگی سالم است.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۲۰ فروردین، روز ملی فن آوری هسته ای گفت: هسته ای برای دشمنان بهانه ای بیش نیست، خصومت سی و چند ساله ی مستکبرین با جمهوری اسلامی ایران تنها بر سر اسلامیت و اعتقادات دینی و مذهبی آن است.

صالحی با اشاره به حقانیت و صداقت ایران در مذاکرات هسته ای افزود: مذاکرات هسته ای سال گذشته پرده از دروغ پردازی ها و بهانه های واهی دشمنان برای اعمال تحریمهای مختلف بر علیه کشورمان برداشت و از سویی امتحانی موفقفیت آمیز برای سربلندی ایران اسلامی در عرصه صداقت و پایبندی به اصول مذاکرات بود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات