امام جمعه خرم‌آباد:

سد مشعوره از مطالبات مردم لرستان و از مصوبات دولت است که بایدبرای اجرایی شدن آن همه مسئولان تلاش کنند

حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم اباد اظهار کرد: ما قطعنامه اتحادیه اروپا را محکوم می کنیم و به آن ها گوشزد می کنیم که در مسائل داخلی ایران هیچ گونه دخالتی نداشته باشند زیرا با صدور این بیانیه قصد داشتند به طور مستقیم در امور داخلی ایران دخالت کنند. وی افزود: اتحادیه اروپا با صدور این بیانیه که در بخش هایی از آن در مورد آزادی سران فتنه و هم جنس بازی در ایران آمده است لکه ننگی را بر دامان خود نهادند و ملت ایران هیچ گاه کارنامه سیاه اروپا از جمله حمایت از صدام جنایتکار، حمایت اروپا از تروریست های سوریه را فراموش نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان کرد: ملت ایران هیچ گاه اجازه ایجاد لانه جاسوسی در کشور را نمی دهند چون اتحادیه اروپا صحبت هایی از ایجاد دفتر در کشور ایران را کرده است که اصلا این قطعنامه هیچ اعتباری از سوی ملت ایران ندارد.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: مرحله دوم یارانه ها نیاز مند کمک مردم و مسئولان است چون دولت توانایی پرداخت یارانه نقدی به مردم را ندارد و هزینه های این امر را دولت برای بخش های عمرانی و توسعه کشور انجام می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی گفت: کسانی که از توانایی مالی خوبی برخوردارند از دریافت یارانه خود انصراف دهند تا دولت بتواند به کارهای عمرانی و توسعه ای کشور بیشتر بپردازد.

وی به سالروز تشکیل بنیاد مسکن اشاره و بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از یادگار های امام راحل است که در سال ۵۸ با فرمان امام ره با هدف خانه دار شدن محرومان ایجاد شد

امام جمعه خرم اباد اظهار کرد: بازسازی واحد های روستایی ازحوادث طبیعی، اجرای طرح هادی و مقاوم سازی واحد های روستایی کارهای انجام شده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده است.

وی با اشاره لزوم اجرای سد معشوره اظهار کرد: سد مشعوره از مطالبات مردم لرستان و از مصوبات دولت است که باید اجرایی شود اما زمزمه های از توقف عملیات این سد شنیده می شود اما با ملاقاتی که درتهران روز گذشته با نوبخت در تهران انجام شده ایشان برای رفع مشکلات این سد قول مساعد داده اند که آن را برطرف کنند.

حجت الاسلام میرعمادی بیان کرد: روز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران شهدا را در روزهای آینده در پیش داریم و همه باید بدانیم که در جهت حفظ حرمت شهدا احترام پدر و مادر شهدا را داشته باشیم چون خانواده های شهدا پرچم شهدا را بر افراشته کرده اند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات