امام جمعه پلدختر:

لرستان خبر: امام جمعه پلدختر گفت: مردم از مسئولان دیپلماسی خارجی کشور انتظار دارند برخورد مقتدارانه و محکم با اتحادیه اروپا داشته و جواب ان ها را بدهند.

به گزارش لرستان خبر از پلدختر، حجت الاسلام والمسلمین علی محمد لروند در خطبه های این هفته نماز جمعه پلدختر بعد از دعوت مردم به تقوای الهی اظهار کرد: یکی از آفت های بزرگ زندگی انسان دروغ گویی است که از سوی اسلام مورد نکوهش قرار گرفته است.

وی افزود: دروغ گویی در هر مکان و زمانی امری زشت و ناپسند است و باید از آن پرهیز کرد.

امام جمعه پلدختر در خطبه های دوم خود با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) افزود: حضرت ام البنین (س) یک همسر و مادر نمونه بود به همین خاطر این روز را به عنوان روز تجلیل از همسران و مادران شهدا نام گذاری کرده اند.

وی تصریح کرد: حضرت ام البنین (س) بهترین بچه ها را تربیت و تحویل اسلام دادند که نمونه آنها اسوه انسانیت و بزرگمردی حضرت عباس (ع) است.

وی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی (ره) دستور دادند این بنیاد برای حمایت از محرومین تاسیس شود.

حجت الاسلام والمسلمین لروند عنوان کرد: مهم ترین رسالت بنیاد مسکن خانه سازی برای روستائیان و محرومین و بازسازی مسکن در مناطق زلزله زده است.

وی اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار را نیز عهده دار است که کمک مردم خیر به این نهاد می تواند خیلی از مشکلات محرومین را حل کند.

امام جمعه پلدختر افزود: در سالی که به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده امیدواریم مردم بی نیاز با روحیه جهادی دولت را برای تحقق برنامه های اقتصادی و محرومیت زدایی یاری کنند تا مسئولان در خدمت به مردم با مشکل مواجه نشوند.

وی با محکوم کردن قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا علیه ایران افزود: در این قطعنامه در مورد حقوق بشر صحبت شده و این درحالیست که دست آنها به خون مردم دنیا آغشته است.

وی عنوان کرد: این بیانیه ضد اخلاقی انتخابات ایران را غیردموکراتیک و انتخابات اروپا با ۴۰ درصد را دموکراتیک می داند در حالی که ایران حدود ۳۵ انتخابات با مشارکت بالای مردم برگزار کرده است.

حجت الاسلام لروند خطاب به اتحادیه اروپا بیان کرد: برخوردهای دوگانه آمریکایی ها و اروپایی ها با موضوعاتی نظیر حقوق بشر و مبارزه با تروریسم، دیگر بر هیچ ملت و دولتی پوشیده نیست زیرا آنان در حالی از حقوق بشر دم می زنند که خود بزرگترین ناقض حقوق بشر در عراق و پاکستان و افغانستان و فلسطین و لبنان هستند.

وی تصریح کرد: مردم از مسئولان دیپلماسی خارجی کشور انتظار دارند برخورد مقتدارانه و محکم با اتحادیه اروپا داشته و جواب ان ها را بدهند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات