معاون سیاسی استاندار لرستان:

لرستان خبر: سعید شاهرخی امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های جمعی، اظهار کرد: سفر رئیس‌جمهور به استان لرستان با پیشنهاد و نظر شخصی وی انجام‌ می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، شاهرخی افزود: در چند روز اخیر ما شاهد حضور معاون اول رئیس جمهور و به دنبال آن حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور در استان بودیم که این سفر‌ها خوشبختانه رهاوردهای بسیار خوبی را به همراه داشته است.

 

شاهرخی تصریح کرد: بعد از اطلاع سفر رئیس جمهور، استاندار چندین جلسه را با معاونان رئیس جمهور و کارگروه‌های مختلف داشتند؛ روز گذشته نیز رئیس‌جمهور جلسه‌ای را با مجمع نمایندگان استان داشتند.

 

معاون استاندار لرستان بیان کرد: صبح فردا شاهد حضور رئیس جمهور در استان لرستان هستیم و مسیر حرکت وی از فرودگاه به سمت ورزشگاه تختی است.

 

وی اظهار کرد: سفر رئیس‌جمهور به لرستان 2 روزه است و برای این دو روز برنامه‌های متعددی پیش بینی شده که در روز نخست پس از سخنرانی در جمع عموم مردم در ورزشگاه تختی خرم‌آباد، دیداری با منتخبان روستائیان و عشایر لرستان دارد؛ این جلسه برای نخستین بار انجام می‌شود و پس از آن نیز بازدید از چند پروژه در حال اجرای استان از جمله پتروشیمی در برنامه کاری آقای روحانی است.

 

شاهرخی افزود: برای شرکت در این مراسم از نقاط دور دست استان عشایر دعوت شده‌اند؛ از دیگر اقدامات مثبت انجام گرفته در این سفر جلسه‌ای اختصاصی با‌ هلدینگ‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی برگزار می‌شود.

 

معاون استاندار لرستان بیان کرد: در روز دوم سفر رئیس جمهور به لرستان برنامه‌هایی برای دیدار وی با برگزیدگان و منتخبان استان چون خانواده‌های شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، روحانیون و دانشگاهیان در نظر گرفته شده است.

 

  وی گفت: برنامه بعدی سفر رئیس جمهور شرکت در جلسه شورای اداری استان و نشست خبری با خبرنگاران و رسانه‌های استانی است.

 

شاهرخی اظهار کرد: در همه شهرستان‌های استان معاونان و وزرای رئیس جمهور به نمایندگی از دولت حضور دارند و با مردم ارتباط برقرار می کنند.

 

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: یکی از اهداف  و برنامه‌های ما در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان، ایجاد زمینه‌های اشتغال و توسعه اقتصادی در استان است که امیدواریم با حضور دولت در استان اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات