نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار استان /

لرستان خبر: استاندارلرستان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد روز سه شنبه به مناسبت سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانه مردم را برای حضوری پرشور برای استقبال از رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید دعوت کردند.

به گزارش لرستن خبر ، در بیانه هوشنگ بازوند استاندار و حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی آمده است: اکنون در آستانه این سفر مهم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، از تمامی اقشار جامعه دعوت می شود با حضور یکپارچه و پرشور در مراسم استقبال از کاروان تدبیر و امید ، بار دیگر وحدت و انسجام ، عشق و ایمان و پایبندی خود به اصول و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و برگ زرین دیگری بر صحیفه پر افتخار این خطه از مهین اسلامی بیفراییم.
 

در قسمتی دیگر از این بیانه ذکر شده است: سفر جناب آقای دکتر حسن روحانی رییس جمهور اندیشمند ، محبوب و مردمی ایران اسلامی، فرصت مغتنم و بی نظیری است تا مردم شریف و فهیم استان یاد و خاطره حماسه سیاسی و انتخابات پرشور 24خرداد 92را زنده ، عشق و علاقه خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمتگزاران راستینش به نمایش بگذارد.
 

همچنین نوشته شده است: بدون شک در سایه حمایت های حکیمانه رهبری معظم انقلاب ، پشتیبانی مردم دین مدار استان از تلاش ها و خدمات روز افزون ، دولتمردان صدیق ، شکوه و عظمت ایران اسلامی را در سراسر جهان به نمایش گذاشته و تثبیت و تحکیم آرمان های متعالی انقلاب اسلامی را رقم خواهد زد.
 

در بیانه مذکور آمده است: امیدواریم سفر دکتر روحانی و کاروان تدبیر و امید دراستان زمینه ساز توسعه و پیشرفت در عرصه های اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و...برای مردمی باشدکه همواره در میدان های مختلف شایستگی خویش را به اثبات رسانده اند.
 

استاندار لرستان و نماینده ولی فقیه در استان در پایان بیانه خود ذکر کرده اند: اطمینان داریم مردم ولایتمدار استان همچمون گذشته و بیش از پیش شکوه و شوکتی وصف ناپذیر را در استقبال از رییس جمهور محبوب خود به جا خواهند گذاشت و روز چهارشنبه 28خرداد ماه را به روزی ماندگار تبدیل خواهند کرد.
 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات