ساعتی پیش /

لرستان خبر: حسن روحانی در جمع خبرنگاران در فرودگاه خرم‌آباد با اشاره به اینکه مشکلات لرستان در این سفر از جمله بیکاری و مهار روان‌اب‌ها بررسی را می‌کنیم اظهار داشت: بسیار خرسندیم از اینکه امروز خداوند به ما توفیق داده است تا در سفری دو روزه در خدمت مردم دلاور، خونگرم و همیشه در صحنه لرستان باشیم.

لرستان خبر، رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در این سفر برای حل چالش‌های استان لرستان تصمیماتی اتخاذ خواهد شد افزود: در جلسه با نخبگان، عشایر ، روستائیان و سرمایه گذاران و ... تصمیماتی اتخاذ می‌شود؛ البته در تهران نیز تصمیماتی در هیئت دولت برای پیشرفت استان لرستان مصوب شده است.

 

رئیس هیئت دولت با تاکید بر اینکه امیدواریم در زمینه اشتغال زندگی مردم را در لرستان بهبود بخشیم بار دیگر به مقام شامخ شهدا ، جانبازان و ایثارگران این استان ادای احترام کرد.

 

لازم به ذکر است رئیس جمهور به محض ورود به استان لرستان مورد استقبال حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، هوشنگ بازوند استاندار لرستان و جمعی از نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

 

شرکت در شورای اداری، دیدار عمومی با مردم، دیدار با فعالان اقتصادی و... از جمله برنامه‏‌های رئیس جمهور در سفر به استان لرستان است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات