مسئول بهداشت بروجرد:

مسئول بهداشت بروجرد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 17 هزار و 235 کیلوگرم انواع مواد خوراکی فاسد و تاریخ گذشته در بروجرد معدوم و 36 واحد صنفی متخلف پلمپ شدند.

به گزارش ل ستان خبر "فریدون گودرزی" مسئول بهداشت بروجرد گفت: مامورین شبکه و بهداشت و درمان بروجرد در طول سال از اماکن مختلفی بازدید می کنند که از ابتدای سال 95 تا کنون 21 هزار و 588 بازدید از اماکن مختلف تهیه وتوزیع مواد غذایی، فروشگاه ها و آرایشگاه ها انجام شده است.

 

 وی اضافه کرد: در پی این بازرسی ها 17 هزار و 235 کیلوگرم انواع مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد و مواد بهداشتی و آرایشی ضبط و معدوم شده و در این راستا 36 واحد صنفی که دارای تخلفاتی بوده اند پلمپ شده اند.

 

 گودرزی از برگزاری یکهزار و 11 جلسه آموزشی در بروجرد خبر داد و افزود: 16 هزار و 709 نفر در این آموزش ها شرکت کرده که بیشتر کلاسها در پایگاه ها و مراکز بهداشتی شهر و روستا برگزار شده است.

 

 به گفته وی همچنین در این مدت سه هزار و 515 کارت تندرسی صادر شده است.

 

 مسئول بهداشت بروجرد تصریح کرد: در این مدت 119 نفر که تخلفاتی را در واحدهای صنفی خود انجام داده به مراجع قضایی معرفی شده اند.

 

 گودرزی کلرسنجی را یکی دیگر از برنامه های اجرایی در این مدت برشمرد و گفت: 19 هزار و 193 مورد کلرسنجی انجام شده که بیشتر مشکلات در مورد کلر سنجی مربوط به روستاها بوده و در روستاهایی که این میزان کمتر از حد استاندارد بوده برای رفع مشکل اقداماتی صورت گرفته است.

 

 وی بیان کرد: یکهزار و 479 مورد هم نمونه برداری شیمیایی و میکروبی انجام شده است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: بازتاب بروجرد

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات