مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان لرستان خبر داد

مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان لرستان گفت: تاکنون 103 جلسه ستاد تسهیل در لرستان با 560 مصوبه برگزار شده است.

به گزارش لرستان خبر، محمدرضا صفی‌خانی امشب در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان با اشاره به اینکه در جلسه امروز هفت مصوبه به تصویب رسیده است، گفت: این مصوبات قبلا در کارگروه کارشناسی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته‌اند.

مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان لرستان اظهار کرد: امروز یکصد و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان برگزار شده و این جلسات بیش از 560 مصوبه داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به روند اجرایی شدن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان بیش از 53 درصد مصوبات این ستاد تاکنون اجرایی شده است.

صفی‌خانی اضافه کرد: تعداد قابل توجهی از مصوبات این ستاد نیز در دست اجرا است و برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن سایر مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت٬ معدن و تجارت در ادامه اظهارات خود در خصوص مشکلات سامان کاشی بروجرد گفت: مشکلات این واحد صنعتی دو بار در کارگروه ملی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح شده است.

وی افزود: اختلافی بین این واحد تولیدی و بانک سپه در خصوص مطالبات بانک سپه وجود دارد که قرار بر این شده است، بانک مرکزی شرایط طرفین را بررسی و نتیجه را ظرف مدت یک ماه به کارگروه ستاد تسهیل اعلام کند.

وی گفت: مدیریت سامان کاشی سابقه خوبی در کارنامه فعالیتش دارد، بنابراین، این واحد صنعتی باید با تغییر روش نسبت به پرداخت معوقات بانکی و حل مشکل کارگران اقدامات جدی‌تری انجام دهد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات