در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان از نیاز ۱۷۱ میلیارد تومانی برای اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی حوزه آب این استان خبر داد.

به گزارش لرستان خبر، علی امید سیفی در سخنانی با اشاره به اجرای ۱۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در حوزه آب لرستان اظهار داشت: از این تعداد چند پروژه تا کنون تعیین تکلیف شده اند.

وی با بیان اینکه یکی از این پروژه ها سد مخزنی حوضیان الیگودرز بوده است گفت: همچنین شبکه پایاب این سد برای آبیاری سه هزار هکتار از اراضی کشاورزی منطقه نیز اجرایی شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان با بیان اینکه شبکه یک و دو سد مخزنی حوضیان الیگودرز تا کنون اجرایی شده است گفت: شبکه سه و چهار این سد نیز توسط جهاد کشاورزی باید عملیاتی شود.

سیفی همچنین با اشاره به اجرایی شدن شبکه آبیاری یک و دو سد «خان آباد» نیز بیان داشت: این شبکه نیز هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه را آبیاری می کند و شبکه سه و چهار این سد نیز توسط جهاد کشاورزی در حال اجرا است.

وی با اشاره به تعیین تکلیف سد کمندان ازنا نیز بیان داشت: این سد برای تامین آب شرب شهرستان های ازنا و الیگودرز اجرایی می شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان با بیان اینکه در مجموع ۱۷۱ میلیارد تومان برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی لرستان در حوزه آب استان نیز است گفت: از این میزان تا کنون ۴۸ میلیارد تومان اسناد خزانه پرداخت شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات