مراسم بزرگداشت آیت اله هاشمی رفسنجانی ظهر امروز با حضور جمعی از مردم و مسئولان در مسجد امام(ره) بروجرد برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام "احمد گودرزی" یکی از روحانیون بروجرد در مراسم بزرگداشت آیت اله هاشمی که در مسجد امام(ره) برگزار شد گفت: هاشمی در دوران جوانی خود موفق شد از علم و دانش آیت اله بروجردی(ره) و امام خمینی(ره) بهره مند شود و در طول دوران زندگی خود مجاهدت های زیادی انجام دهد.

 

وی اضافه کرد: آیت اله هاشمی در در آن دوران علم، دانش، انسانیت و کمال را فرا گرفت و در دوران ستمشاهی تلاش های فراوانی کرد  و از پای ننشست و شکنجه های زیادی را تحمل کرد.

 

به گفته وی بعد از تبعید، امام(ره) دستور دادند که رفسنجانی باید تشکل های اجتماعی و سیاسی برگزار و جوانان را در خط اسلام و قران حمایت کند.

 

حجت الاسلام گودرزی اظهار داشت: در آن دوران هاشمی رنج های زیادی را تحمل کرد اما این رنج ها و سختی ها منجر به عقب نشینی وی نشد و دردها و شکنجه ها را تحمل و بارها توسط ماموران دستگیر شد و اما این مجاهدتها لذت بخش بود که در راه اسلام و دین و قران انجام داده است.

 

وی اظهار داشت: از خودگذشتگی  هاشمی در مسیر اسلام هیچگاه فراموش نمی شود  و هاشمی یک روحانی به تمام معنا بود اما آنچه شهرت جهانی به این مرد داد، مجاهدت های او و تلاش های بی بهره در مسیر اسلام و انقلاب بوده است.

 

انتهای پیام/

منبع: بازتاب بروجرد

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات