نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس:

نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس گفت:کرباسچیان مدیر شرکت ایمیدرو نسبت به عدم تحقق وعده کلنگ زنی آهک هیدراته در نیمه دوم مهرماه عذرخواهی کرد و نسبت به اجرای این برنامه در هفته پایانی دیماه قول مساعد داد.

به گزارش لرستان خبر، سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس با اشاره به اینکه رفع معضل بیکاری جوانان پلدختر از دغدغه های مهم ما است اظهار داشت:با پیگیری های مستمری که در چند ماه اخیر داشته ایم بالاخره توانستیم در حوزه اشتغال گام اول را با جذب سرمایه گذار برداریم.

 

وی بیان کرد:با رایزنی که با شرکت ایمیدرو داشته ایم توانستیم موافقت این شرکت را برای سرمایه گذاری در حوزه آهک هیدراته جلب کنیم.

 

کاظمی تصریح کرد:این موضوع از طریق استاندار ،مدیرکل صنعت معدن تجارت و نماینده شرکت ایمیدرو در منطقه پلدختر بررسی شد.

 

نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس با تاکید براینکه یکی از آرزوهای جوانان شهرستان در حوزه اشتغال محقق می شود اضافه کرد:شرکت ایمیدرو با سرمایه گذاری یک شرکت خارجی اقدام به احداث کارخانه آهک هیدراته در جنوب پلدختر می کند.

 

وی با اشاره به اینکه قرار بود کلنگ زنی این طرح در نیمه دوم مهرماه صورت گیرد گفت:در دیداری که با کرباسچیان مدیر شرکت ایمیدرو داشته ایم نسبت به عدم تحقق این وعده از مردم عذرخواهی کردند.

 

وی تصریح کرد:با هماهنگی هایی که صورت گرفت ،هفته پایانی دی ماه پروژه احداث کارخانه آهک هیدراته پلدختر با حضور وزیر یا معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت کلنگ زنی خواهد شد.

 

نائب رئیس کمیسیون امور شوراها و داخلی مجلس با بیان اینکه باید پاسخگوی مطالبه به حق مردم باشیم افزود: برای مردم نباید شب و روز بشناسیم و برای تحقق مطالبات جوانان که سرمایه این منطقه باید تلاش کنیم.

 

کاظمی با تاکید براینکه نماینده مجلس پیگیر مطالبات مردم از طریق وزارتخانه ها ومسئولین و اجرا با دولت است ادامه داد: ما مطالبه گر مردم هستیم و در این خصوص سوگند یاد کردیم که برای تحقق مطالبات آنها از طریق وزارتخانه ها و مسئولین پیگیری های لازم را انجام دهیم .

 

وی یادآورشد: کار کردن در پلدختر و ایجاد اشتغال در حکم جهاد است مسئولین هم باید برای خدمات رسانی به مردم و رفع محرومیت از این منطقه به این شکل بایدعمل کنند .

 

نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس با اشاره به مسائل مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه که مستکبرین بر علیه کشور داشته اند گفت: واقعیت امر این است که شرایط و درآمد دولت در وضعیت خاصی قرار دارد و علت کندی کار در برخی پروژه ها به خاطر اتفاقات پیش بینی نشده ،وگرنه هیچ کدام از مسئولین راضی به این موضوع نیستند که کلنگ به زمین زده شده به نتیجه نرسد.

 

وی با بیان اینکه با فضایی که در شهرستان واستان وجود دارد فرصت برای خدمات رسانی وجود دارد خاطر نشان کرد:پروژه استخر شنا از جمله پروژه های که از چند سال گذشته کلنگ آن به زمین زده شده و با پیگیری های مستمری که در این 7ماه داشته ایم وموانع کاری را رفع کرده ایم این پروژه بلاخره امسال به بهره برداری می رسد .

 

 

انتهای پیام/

 

منبع خبر: بیان روز

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات