مدیرعامل شرکت گاز خبر داد:

مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: تا پایان آذرماه امسال بیش از 560 کیلومتر شبکه گاز در استان اجرایی شده است.

به گزارش لرستان خبر، حشمت‌اله شمس خرم‌آبادی با بیان اینکه در 9 ماهه نخست امسال بیش از 560 کیلومتر شبکه گاز در استان اجرایی شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 140 کیلومتر بیشتر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ظرفیت پذیرش بیش از 22هزار مشترک ایجاد شده و 19200 مشترک نیز به جمع مشترکین گاز استان افزوده شده‌اند.

شمس خرم‌آبادی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از 463 هزار مشترک گاز در استان از خدمات شرکت گاز استفاده می‌کنند، افزود: در 9 ماه امسال 11هزار  انشعاب نیز نصب شده و کل این انشعابات در استان به بیش از 227 هزار مورد افزایش یافته است.

وی گفت: در این مدت شرکت گاز استان توانسته 18500 خانوار جدید را تحت پوشش گاز قرار دهد و تعداد کل خانوار تحت پوشش به 458 هزار خانوار افزایش یابد.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان بیان کرد: همه شهرهای بزرگ و پرجمعیت استان به طور کامل از نعمت گاز برخوردار شدند و گازرسانی به دو شهر درب گنبد و شول‌آباد  نیز در مرحله مطالعاتی بوده و در آینده کل جمعیت شهری استان از گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

وی درباره گازرسانی به روستاهای استان یادآور شد: هم‌اکنون بیشتر توان شرکت گاز لرستان صرف توسعه گازرسانی به روستاهای استان شده که امید می‌رود در آینده نزدیک جمعیت روستایی تحت پوشش گاز افزایش چشمگیری پیدا کند .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات