رئیس بهداشت و درمان پلدختر:

رئیس بهداشت و درمان پلدختر گفت: ضریب اشغال تخت در بیمارستان پلدختر 60 درصد افزایش یافته است.

به گزارش لرستان خبر، ناصر بابایی امروز در گفت‌وگو با فارس در پلدختر با بیان اینکه مجموعه مدیریت و کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) با تلاش خود و با تمام توان بر اساس امکانات و تخصص‌های موجود بیشترین خدمت را به مردم ارائه می‌کنند، گفت: در سه ماه گذشته بیش از دو هزار بیمار در بیمارستان پلدختر بستری و از خدمات پزشکی مناسب بهره‌مند شده‌اند.

 وی افزود: با جذب جراح متخصص مجرب و همچنین جذب پزشک متخصص کلیه و مجاری ادراری بار مراجعه به بیمارستان پلدختر به سنوات قبل افزایش و ضریب اشغال تخت در آن  از 12 درصد به حدود 60 درصد رشد رسیده است.

بابایی با بیان اینکه متوسط ضریب اشغال تخت‌های بیمارستان‌های دولتی حدود  67 درصد است، اظهار داشت: با برنامه‌ریزهای صورت گرفته و همچنین افزایش پزشکان متخصص، نرم اشغال تخت در بیمارستان پلدختر به متوسط کشوری نزدیک‌تر می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر با عنوان اینکه یکی از مشکلات موجود در بیمارستان پلدختر وضعیت اورژانس آن است، گفت: با تکمیل ساختمان اورژانس بیمارستان پلدختر علاوه بر حل مشکل کمبود فضای فیزیکی، دستگاه سی تی اسکن در این مرکز راه‌اندازی می‌شود.

بابایی در پایان از همکاری و مساعدت خوب دانشگاه علوم پزشکی لرستان، نماینده مردم پلدختر و معمولان و فرماندار پلدختر تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات