خطیب جمعه خرم آباد:

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اینکه نماز جمعه سنگر آگاهی بخشی، است، افزود: نماز عبادی سیاسی جمعه از مولفه های ارزشمند قدرت، حکومت اسلامی است.

به گزارش لرستان خبر: آیت الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد امروز (۲۴دی) در خطبه های نماز جمعه، با اشاره به سالروز انتصاب رهبر معظم انقلاب به امامت نماز جمعه تهران در سال ۸۵ توسط امام خمینی (ره)، گفت: نماز عبادی سیاسی جمعه سنگر آگاهی بخشی و تعالی است.

 

وی با بیان اینکه احیای نماز عبادی سیاسی جمعه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: امروز پایگاه عبادی سیاسی جمعه از مولفه های قدرتمند جمهوری اسلامی است.

 

خطیب جمعه خرم آباد، با بیان اینکه نماط جمعه متعلق به اسلام و اهل بیت (علیهم السلام) است، اظهار داشت: نماز جمعه از شئون ولایت و رهبری است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان،در ادامه خطبه های نماز جمعه، با گرامیداشت قیام 19 دی مردم در دوران ستم شاهی، بیان داشت: مردم درقیام  19 دی اعلام کردند که با شاه مخالف بوده و شاه و حکومت طاغوت در دل آنها جایی ندارد.

 

آیت الله میرعمادی، افزود: قیام 19 دی همچنین ماهیت اسلامی و مردمی بودن انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

 

امام جمعه خرم آباد، همچنین با اشاره به این هفته با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم به مناسبت قیام ۱۹ دی ماه گفت:  رهبر معظم انقلاب در این دیدار به  تقویت مولفه های حفظ اقتدارملی و دشمن شناسی تاکید داشتند.

 

وی با بیان اینکه بیانات رهبری چراغ راه است، ادامه داد: مسئله هسته ای یکی از مولفه های حفظ عزت ملی است.

 

آیت الله میرعمادی، با اشاره به برجام و ماجرای تحریم های ظالمانه، افزود: برنامه های امریکا در نقض برجام و تمدید تحریم ها گواه این واقعیت است که نباید به برجام امیدی داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در سایه حفظ وحدت و همبستگی ملی مهم ترین راه حفظ عزت و اقتدار کشور و خنثی شدن توطئه های دشمنان است.

 

صیانت از انقلاب وظیفه ای عمومی است

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاورد خون شهدا و هدایت های امام راحل است، افزود: امروزصیانت از انقلاب وظیفه ای عمومی است.

 

آیت الله هاشمی رفسنجای یار دیرین امام و رهبری بود

 

امام جمعه خرم آباد، در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی، کگفت: آیت الله هاشمی یار امام و رهبری بود و خدمات زیادی برای انقلاب اسلامی داشت.

 

وی با بیان اینکه  آیت الله هاشمی از شاگردان برجسته امام(ره) بود، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام خویش آیت الله هاشمی رفسنجانی را همکار، همدل، هم رزم و همسنگر عنوان کرده بودند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به مجاهدت های آیت الله رفسنجانی در دوران پیش از انقلاب اسلامی، افزود: رابطه بین رهبری و آیت الله هاشمی، رابطه مرید و مراد، عاشق و معشوق، رهبر و رهرو بود.

 

خطیب جمعه خرم آباد، در ادامه با اشاره به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه خائن، گفت:  با فرار شاه خائن بستر پبروزی انقلاب اسلامی فراهم شد.

انتهای پیام/

منبع: شبستان

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات