رئیس کمیسیون فنی تخصصی شورای شهر بروجرد:

رئیس کمیسیون فنی تخصصی شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: عملکرد این پارلمان در دوره چهارم شورای شهر بروجرد رضایت‎بخش نیست.

به گزارش لرستان خبر، ناصر مرادی اظهار کرد: با توجه به اینکه نقاط ضعف شورا بر نقاط مثبت آن غلبه کرده است، عملکرد این پارلمان محلی در شهرستان بروجرد رضایت‎بخش نیست.

وی عنوان کرد: با توجه به وجود اعضایی با تحصیلات عالیه در این دوره از فعالیت شورای اسلامی شهر بروجرد، انتظار می‎رفت که شاهد عملکرد بسیار قابل قبول‎تری از این پارلمان محلی باشیم.

رئیس کمیسیون فنی تخصصی شورای اسلامی شهر بروجرد با اشاره به اینکه شوراها به استناد آیه شریفه قرآن کریم تشکیل شده‎اند، خاطر نشان کرد: بر این اساس و با توجه به توصیه اکید قرآن کریم باید در انجام کارهای مهم اصل مشورت رعایت و بر مبنای آن اقدام شود.

مرادی اضافه کرد: در شورای اسلامی شهر که شالوده و اساس کاری آن حول محور عنصر مهم مشورت در جریان است، باید نتیجه و محصول مشورت بین اعضای آن ثمره‎ای را برای هر شهرستان به همراه داشته باشد.

وی عنوان کرد: همه 13عضو شورای اسلامی شهر بروجرد در زمان برگزاری انتخابات و پیش از ورود به این پارلمان محلی خود را افرادی آگاه و دلسوز معرفی کرده‎ایم، اما حال که زمان عمل فرا رسیده است، هر کسی وظایف را به دیگری محول کرده و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‎کند.

رئیس کمیسیون فنی تخصصی شورای اسلامی شهر بروجرد تاکید کرد: درصورتیکه در این پارلمان محلی انسجام و وحدت‎رویه وجود داشت و اعضای آن باید به دور از هرگونه اختلاف سلایق و با هدف کمک به پیشرفت شهر و رفع معضلات مردم حول محور یک خط فکری حرکت می‎کردند، شهر بروجرد اکنون درگیر مشکلات کنونی نبود.

مرادی اظهار کرد: ما اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد در ابتدای فعالیت کاری خود در دوره چهارم ادعا داشتیم که شورای شهر هستیم، نه شورای شهرداری اما به مرور زمان به شورای شهرداری تبدیل شدیم و در اداره آن نیز کارنامه موفقی را ارائه ندادیم.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع با توجه به افزایش تعداد اعضای شورای اسلامی شهر به 13 نفر در این دوره و برخورداری اعضای آن از دارای مدارک و مدارج بالای علمی و تحصیلی، از شورای چهارم بازده کاری بیشتر و مطلوب‎تری انتظار می‎رفت.

رئیس کمیسیون فنی تخصصی شورای اسلامی شهر بروجرد تصریح کرد: به عبارت کلی‎تر اعضای این پارلمان محلی در دوره چهارم می‎توانستیم برخی کارها در حول محور همفکری و انسجام انجام دهیم، اما ندادیم.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات