نامه ی 50 عضو صنف تاکسی داران پلدختر به استاندار لرستان

صنف تاکسی داران پلدختر در نامه ای به استاندار لرستان :صدور مجوزهای مازاد متعدد تاکسیرانی توسط شهرداری پلدختر ،تاکسی داران را بیکارکرده است.

به گزارش لرستان خبر، 50 عضو صنف تاکسی داران پلدختر درنامه ای به استاندارلرستان از واگزاری امتیاز خط تاکسیرانی توسط شهرداری پلدختر طی یکماهه ی اخیر اعتراض کردند.

دربخشی ازاین نامه که رونوشت آن به دفتر امام جمعه ،فرمانداری ،رسانه ها و اداره ی اطلاعات شهرستان ارسال گردیده آمده است : ما دارندگان 250 دستگاه تاکسی مسافربری شهری که نسبت به تعداد مسافران بسیار بیشتر از نرم قانونی بوده و هرکدام به زحمت می توانیم مخارج خانواده و وسیله ی نقلیه خودرا تإمین کنیم وشاید بطورمیانگین روزانه 20 هزارتومان درآمدداریم ،توزیع مجوزهای اخیر خط تاکسیرانی توسط شهرداری را فراتر از نیاز شهر می دانیم که این امر باعث بیکاری بعضی از تاکسی داران شده است.

تاکسی داران معترض مراجعه به شهرداری برای پیگیری موضوع را بی نتیجه دانسته و دربخشی از نامه ی خود آورده اند : هرچه به شهرداری مراجعه می کنیم اهمیت نمی دهند و کارخودرا می کنند واین درصورتی است که شهرداری ماشینی را واگذارنمی کند بلکه فقط امتیاز خط تاکسیرانی واگذار می کند . لذا ازاستاندارمحترم استدعاداریم رسیدگی فرمایند.

انتهای پیام/

منبع: بالاگریوه

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات