عزیزپور:

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان معتقد است که کاراته این استان خیز خوبی برداشته است.

به گزارش لرستان خبر، علی‎یاور عزیزپور پس از برگزاری مجمع انتخابات هیأت کاراته استان که با حضور افسانه باقری نایب‎ رئیس فدراسیون و سایر اعضای مجمع برگزار شد، اظهار کرد: کاراته لرستان در سال‎های اخیر رشد داشته و خیز خوبی برداشته است و از این بابت از آقای قاسمی رئیس قبلی هیأت تشکر می‎کنم.

وی خطاب به غلام‎رضا قندی‎پور رئیس جدید هیأت کاراته استان گفت: انتظارم دارم از تجربیات آقای قاسمی استفاده کنید و به نظرم اگر این کار انجام نشود، اشتباه است.

عزیزپور با اشاره به اینکه فرزانه جمال‎شرف مسئول امور ورزش بانوان استان در این مدت سرپرستی هیأت کاراته را به عهده داشته، افزود: هدف از سرپرستی خانم جمال‎شرف این بود که نقش بانوان در ورزش استان پررنگ دیده شود و بتوانیم از وجود بانوان در رأس هیأت‎ها استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اضافه کرد: هر وقت از بانوان چنین کاری خواسته‎ایم به نحواحسن آن را انجام داده و حتی در مواقعی جلوتر از آقایان بوده‎اند. ورزش بانوان لرستان توانمندی‎های زیادی دارد و باید از آن استفاده شود.

 

به گزارش ایسنا، ریاست هیأت کاراته لرستان هفت کاندیدا داشت که دو نفر پیش از شروع برگزاری مجمع انصراف دادند و از بین پنج نامزد باقی‎مانده؛ غلام‏رضا قندی‎پور و سید سعید قاسمی هر کدام با پنج رأی به دور دوم رفتند که قندی‎پور در رقابتی نزدیک با هشت رأی از 15 رأی ماخوذه به مدت چهار سال به‎عنوان رئیس هیأت انتخاب شد.
 

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات