گروه فرهنگی: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به افتتاح ۳۹ طرح اقتصاد مقاومتی طی دهه فجر امسال در لرستان، گفت: «زنگ انقلاب» در واحدهای کارگری و واحدهای تولیدی و صنعتی هم‌زمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی نواخته خواهد شد.

به گزارش لرستان خبر، علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر استان لرستان که عصر یک‌شنبه، ۲۶ دی‌ماه در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: هم‌زمان با دهه فجر،  ۳۹ طرح اقتصاد مقاومتی که قابلیت افتتاح دارند به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: «زنگ انقلاب» در واحدهای کارگری و واحدهای تولیدی و صنعتی هم‌زمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی نواخته خواهد شد.
آشتاب با اشاره به این‌که در ایام الله دهه فجر در همه کارخانجات و واحدهای تولیدی برنامه‌های فرهنگی هنری و ورزشی متنوعی اجرا خواهد شد، تصریح کرد: تکریم از خانواده‌های شهدای کارگری و برنامه کوهپیمایی عمومی برای خانواده‌های کارگران و کارفرمایان از دیگر برنامه‌های کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان لرستان است که مسئولیت آن با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به این‌که در ایام الله دهه فجر از افراد موفق در حوزه‌های مهارتی تجلیل خواهد شد، عنوان کرد: بخش خاطره‌نویسی و خاطره‌گویی توسط کارگران در ایام دهه فجر از دیگر برنامه‌های اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در ایام الله دهه فجر خواهد بود این در حالی‌است که جامعه کارگری لرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور باشکوه و منسجمی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

منبع: ایکنا

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات