فرماندار چگنی:

فرماندار چگنی گفت: مجوز احداث بیمارستان سراب دوره از وزارت بهداشت اخذ شده است و تا ساخت آن یک بیمارستان 32 تختخوابی در ساختمان جدید مرکز بهداشت شهرستان چگنی ایجاد می شود.

به گزارش لرستان خبر، قدرت اله ترابی نژاد در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان چگنی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد به دریافت مجوز احداث بیمارستان در سراب دوره اشاره کرد و اظهار داشت: مجوز احداث بیمارستان سراب دوره از وزارت بهداشت اخذ شده است و تا ساخت آن یک بیمارستان 32 تختخوابی در ساختمان جدید مرکز بهداشت شهرستان چگنی ایجاد می شود.

وی همچنین با اشاره به خدمات دولت در خصوص نظام سلامت گفت: وظیفه مسئولین و مطبوعات است که در خصوص خدمات دولت با توجه به نزدیک دهه فجر به اطلاع رسانی بپردازند و این اطلاع رسانی خدمات ارائه شده را به نظر مردم می رساند و موجب دلگرمی هر چه بیشتر آنها به نظام جمهوری اسلامی می شود.

فرماندار چگنی جهت خدمت بیشتر به مردم در روستاهای این شهرستان، احداث یک پل بین مرکز بخش شاهیوند با روستای تشکن را ضروری دانست و بیان داشت: دهیاران و شورای شهرستان با اعزام تیم هایی به منطقه همکاری لازم را جهت این کار انجام دهند.

سپس دکتر آزادی مدیرکل بیمه سلامت لرستان نیز با اشاره به اینکه روستاییانی که تحت پوشش بیمه سلامت قراردارند در مراکز درمانی دولتی 3 درصد کل هزینه درمان و شهروندانی که تحت پوشش این بیمه قرار دارند در مراکز درمانی دولتی 6 درصد کل هزینه درمان را پرداخت می کنند، خاطرنشان کرد: امید است اداره بیمه سلامت در دهه فجر امسال در شهرستان چگنی افتتاح شود.

 

انتهای پیام/

 

منبع خبر: خبرچگنی

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات