رئیس دادگستری بروجرد:

رئیس دادگستری بروجرد گفت: 64 طلاق به طور متوسط هر ماه در بروجرد رخ می دهد که 557 طلاق طی 9 ماهه اول امسال در بروجرد ثبت شده است.

به گزارش لرستان خبر، "حمیدرضا بوالحسنی" رئیس دادگستری بروجرد در جلسه شورای اداری بروجرد که در فرمانداری برگزار شد گفت: طی 9 ماهه امسال 37 هزار و 528 پرونده وارد دستگاه قضایی شده و 39 هزار و 170 پرونده مختومه شدند.


وی اضافه کرد:854 پرونده در خصوص مهریه به دادگستری وارد شده و طلاق، طلاق توافقی، عاطفی از دیگر پرونده های ورودی در بخش خانواده بوده است و آمار پرونده های خانوادگی در بروجرد بالا است و باید اقدامات پیشگیرانه انجام داد.


بوالحسنی از کاهش 75 درصدی قتل در بروجرد خبر داد و افزود: طی 9 ماهه اول امسال 2 مورد قتل عمد در بروجرد رخ داده و کشف قتل چهار مورد بوده که 2 مورد مربوط به سال های قبل بوده است.


به گفته وی 385 کیلو گرم مواد مخدر کشف و ضبط شده که در مقایسه با پارسال 6 درصد افزایش یافته و 13 باند در این راستا متلاشی شده است.


رئیس دادگستری بروجرد اظهار داشت: در این مدت 2 هزار و 182 ازدواج در بروجرد ثبت شده که هر ماه متوسط 242 ازدواج صورت گرفته و 557 طلاق رخ داده که هر ماه 64 طلاق ثبت شده است.


در ادامه " محمدی" مدیر کل زندان های لرستان گفت: یکی از مهمترین مشکل زندان بروجرد، خارج کردن این مرکز از داخل شهر است .


وی اضافه کرد: 25 درصد زندانیان لرستان در بروجرد است و با توجه به این که ظرفیت زندان بروجرد 250 نفر است اما امار زندانیان در این زندان بسیار بالا است.


محمدی اظهار داشت: زندان بروجرد در داخل شهر قرار دارد و از سال 88 تا کنون پیگیری برای انتقال و خروج زندان از داخل شهر انجام شده و این زندان بیش از 40 سال قدمت دارد اما 2 هزار و 200 متر فضای مسقف و 2 هزار و 700 متر فضای باز ایجاد شده ولی نیاز است که این زندان به خارج شهر منتقل شود.


در ادامه "کیومرث حسن پور" رئیس تعزیرات حکومتی بروجرد گفت: سال گذشته سه هزار و 500 پرونده وارد تعزیرات شد اما از ابتدای سال جاری تا کنون یکهزار و 500 پرونده وارد تعزیرات شده است.


انتهای پیام/

منبع: بازتاب بروجرد

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات