نماینده مردم خرم آباد وچگنی در مجلس شورای اسلامی :

نماینده مردم خرم آباد وچگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: دربودجه سال 96 ردیفی به نام ارتقاء شاخص های توسعه وجود دارد که استان لرستان در این ردیف قرار نگرفته است.

به گزارش لرستان خبر، محمد بیرانوندی در دیدار مردمی خود با اهالی منطقه بیرانشهر افزود: یکی از فلسفه های نشست امروز ملاقات حضوری بامردم خون گرم بیرانشهر است تا اطلاعات ومعلوماتی که از شهرودیارم نیاز دارم بدست آورم که بتوانم از حقوق آنها دفاع کنم. 

 

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی خدمات فراوانی انجام داده است و تعبیر آن نسبت به قبل از انقلاب این است که بگوییم الان دربهشت هستیم گفت: هرکاری برای مردم انجام دهیم وظیفه است که اینها شایسته خدمت هستند. 

 

نمانیده مردم خرم آباد وچگنی با اشاره به اینکه دربودجه سال 96یک ردیفی به نام ارتقاء شاخص های توسعه وجود دارد گفت: توسعه یک شاخصهایی دارد و دولت ومجلس به این نتیجه رسیدند که این شاخص ها تقویت شوندکه متاسفانه لرستان در این ردیف قرار ندارد. 

 

وی اضافه کرد: وقتی استان در ردیف ارتقاء شاخصهای توسعه قرار نگرفته یعنی اعتباری به این منظور برای لرستان لحاظ نشده است. 

 

بیرانوندی با اعلام اینکه تنها حدود 7استان درکشور ردیف ارتقاء شاخص های توسعه دارند گفت: تمام تلاش خود را خواهم کرد که لرستان به این مجموعه اضافه شود که این مزایای بالایی دارد. 

 

نماینده مردم خرم آباد وچگنی با اظهار تاسف از اینکه وضعیت اشتغال لرستان بسیار ضعیف است گفت: نزدیک به 100میلیارد به تسهیلات کشاورزی اختصاص داده شده و هرکس در این حوزه طرح داشته باشد از آنها حمایت خواهیم کرد. 

 

درادامه بخشدار بیرانوند  با بیان اینکه 92روستا در بخش بیرانوند داریم اما متاسفانه از تعداد دهیاریهای پاینی برخوردار هستیم گفت: ما فقط 19دهیاری در بخش داریم که باپیگیریهای انجام شده رقم آنها به 23افزایش یافته که دهیاران جدید مراحل گزینش را دارند طی می کنند. 

 

یاسر حیدری با اشاره به مشکل نوسانات و خاموشی های مکرر در منطقه  افزود: برای رفع این مشکل یک خط انتقال از پل هرو به بخش بیرانوند داده می شود که با این کار خاموشی ها تا حدودی برطرف شود. 

 

 

انتهای پیام/

منبع: بسیج

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات