فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری دو باند کیف قاپی در خرم‌آباد خبر داد و گفت: با تلاش پلیس یک باند 8 نفره سرقت خودرو که 23 خوردو را دزدیده بودند منهدم شد.

به گزارش لرستان خبر، سردار محمد قنبری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان بیان داشت: در یک ماه گذشته با تلاش شبانه روزی عوامل پلیس آگاهی استان لرستان اقدامات بسیاری خوبی در رابطه با انهدام باندهای خلاف در لرستان صورت گرفت.

وی افزود: در این راستا یک باند 8 نفره سرقت خودرو در استان منهدم شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: سارقین تا کنون به سرقت 23 خودور اعتراف کرده‌اند و این خودروها فقط مربوط به لرستان نبوده و در استانهای مختلف کشور به سرقت رسیده‌‍اند.

وی از عزم جدی پلیس برای برخورد با کیف قاپی در استان تاکید نمود و عنوان کرد: در این راستان در یک ماه گذشته اعضای دو باند کیف قاپی در خرم‌آباد منهدم شده  و در مجموع 6 نفر در این راستان دستگیر شد .

وی با بیان اینکه میانگین سنی سارقین کیف قاب دستگیر شده 20 سال می‌باشد،ادامه داد:این افرد همگی از سارقین سابقه دارهستند و به 33 فقره کیف قاپی نیز اعتراف کرده‌اند.

سردار قنبری همچنین از دستگیری اعضای باند سرقت احشان در استان خبر داد و بیان داشت: با اقدامات خوب عوامل پلیس آگاهی لرستان یک باند 5 نفره سرقت احشام که بخشی از سرقت‌های آنها نیز در خارج از استان لرستان صورت گرفته بود شناسایی و دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد:ارزش احشام سرقت شده از سوی این افراد در مجموع یک میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: سفیر افلاک

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات