وزیر کشور به خرم آباد آمد

خبرنگار هومیان نیوز: جمعی از نیروهای قراردادی شرکت مخابرات لرستان هم زمان با سفر وزیر کشور به خرم آباد در مقابل استانداری لرستان تجمع اعتراضی برپا کردند. صبح پنجشنبه 30 دی ماه وزیر کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در ادامه سفرها به استانهای پایلوت اقتصاد مقاومتی که لرستان نیز جزء آنهاست به خرم آباد آمد و […]

به گزارش لرستان خبر، جمعی از نیروهای قراردادی شرکت مخابرات لرستان هم زمان با سفر وزیر کشور به خرم آباد در مقابل استانداری لرستان تجمع اعتراضی برپا کردند.

صبح پنجشنبه 30 دی ماه وزیر کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در ادامه سفرها به استانهای پایلوت اقتصاد مقاومتی که لرستان نیز جزء آنهاست به خرم آباد آمد و به استانداری لرستان رفت تا در برنامه ای تحت عنوان نقش زنان در اقتصاد مقاومتی استان لرستان هم سخنرانی کند و هم از نمایشگاه توانمندیهای زنان در اقتصاد مقاومتی استان که در همان ساختمان استانداری برپا شده است بازدید کند.

هم زمان در بیرون از ساختمان استانداری لرستان و جلوی شرکت مخابرات شهرستان خرم آباد نیروهای شرکتی مخابرات استان لرستان شعار سردادند:«قرارداد مستقیم حق مسلم ماست». آنها همچنین فریادهای الله اکبر سر دادند.

خواسته این نیروها آن است که از نظر کاری با پیمانکار قرارداد منعقد نکنند بلکه به صورت مستقیم با شرکت مخابرات قرارداد کاری منعقد کنند. شرکت مخابرات الان به صورت یک شرکت غیردولتی مدیریت و اداره میشود. این چندمین اعتراض نیروهای قراردادی شرکت مخابرات استان لرستان در طول ماههای گذشته است. درحال حاضر مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان هومان محمودی است که اهل استان فارس است.

مشکل نیروهای قراردادی شرکت مخابرات استان لرستان فقط مختص استان نیست و یک مشکل سراسری محسوب میشود.

در یکی از سفرهای قبلی وزیر کشور به خرم آباد نیز جمعی از کارگران شرکت پارسیلون در مقابل استانداری لرستان تجمع اعتراضی برپا کردند و برخی شان خود را به خودروی وزیر کشور رساندند و شعار سر دادند که ماههاست حقوق دریافت نکرده اند.

با تلاش استاندار لرستان، هوشنگ بازوند مالک قبلی شرکت پارسیلون خلع ید شد و قرار است این شرکت به یک کنسرسیوم واگذار شود تا دوباره براساس مدیریت جدید شروع به فعالیت کند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: هومیان نیوز

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات