اخبار انتظامی کوهدشت

کشف خودروی مسروقه و دستگیری سارق در کوهدشت فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت از کشف خودرو سرقتی و دستگیری سارق در این شهرستان خبر داد. سرهنگ ”یاراله عبدی” بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی شهرستان در راستای برخورد قاطع با سارقان و کشف سرقت های احتمالی، در حین گشت زنی نامحسوس در سطح شهر […]

به گزارش لرستان خبر، فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت از کشف خودرو سرقتی و دستگیری سارق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ ”یاراله عبدی” بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی شهرستان در راستای برخورد قاطع با سارقان و کشف سرقت های احتمالی، در حین گشت زنی نامحسوس در سطح شهر کوهدشت به یک دستگاه پراید سفید رنگ مشکوک شده و آن را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: پس از توقیف و انجام بررسی های کارشناسی بر روی خودروی مذکور و استعلام از سامانه پلیس آگاهی دریافتند که خودرو یادشده دارای سابقه سرقت در شهرستان شهریار استان تهران می باشد.
سرهنگ عبدی با اعلام اینکه متهم به هویت معلوم با اقدام ضربتی مامورین دستگیر به بزه انتسابی اعتراف کرد گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع تحت رسیدگی قرار گرفت.

وی بیان داشت: گشت نامحسوس پلیس آگاهی شهرستان در سطح شهر کوهدشت یک دستگاه موتورسیکلت را که دارای سابقه سرقت از شهر تهران بوده را توقیف و به مقر دلالت دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را به لوازم ایمنی، نظیر سوئیچ مخفی، قفل سوئیچی، دزدگیر، قفل پدال و فرمان، محافظ کامپیوتر خودرو و سایر وسایلی که از باز کردن درِب خودرو و روشن کردن آن توسط سارقان جلوگیری می‌کنند و یا حداقل آن را به تأخیر می‌اندازند، مجهز کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، بلافاصله با سامانه تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.

دستگیری مزاحم تلگرامی در کوهدشت
پلیس فتا شهرستان کوهدشت عامل مزاحمت های تلگرامی برای خانم جوان را شناسایی و دستگیر کرد.
سرهنگ “یاراله عبدی ” فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر مزاحمت تلگرامی با انتشار تصویر خصوصی اش از طریق هک پروفایل از سوی مردی ناشناس موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد که مردی جوان که در یک کانال تلگرام شاکی نیز عضو است مدتی است او را برای برقراری روابط غیراخلاقی تهدید به انتشار تصاویر خصوصی اش کرده است.
سرهنگ عبدی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات فنی و استفاده از مهندسی اجتماعی متهم را شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و اعلام داشت هیچ عکسی از پروفایل خصوصی وی نداشته است و برای برقراری ارتباط با شاکی به وی گفته که تلگرامش را هک کرده است.
سرهنگ عبدی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری و در صورتی‌که شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد می کند از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب کنند.

دستگیری ۵۸ نفر در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان کوهدشت
فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و دستگیری ۵۸ نفر متخلف خبر داد.
سرهنگ “یاراله عبدی ” در گفت و گو با خبرنگاراران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته و در ادامه طرح های پاکسازی نقاط آلوده شهر، تفرجگاه ها و پارک ها، ماموران پلیس شهرستان کوهدشت از نقاط جرم خیز و آلوده سطح شهر سرکشی به عمل آوردند.
وی افزود: طی اجرای این طرح تعداد ۵۸ نفر متخلف دستگیر و از آنان تعداد تعداد ۳ دستگاه خودرو و تعداد ۳ دستگاه موتورسیکلت توقیبف همچنین تعداد ۶۷ قطعه تجهیزات ماهواره به همراه تعداد ۳ قبضه سلاح غیرمجاز و تعدادی فشنگ و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط و مقدار حدودا ۳۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف گردید .
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس شهرستان کوهدشت در حین اجرای این طرح موفق به دستگیری تعدادی خرده فروش موادمخدر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت در پایان هدف از اجرای این طرح ها را افزایش احساس امنیت در بین شهروندان عنوان کرد و از شهروندان خواست تا با استفاده صحیح از سامانه های ۱۱۰ و ۱۹۷ پلیس را در رسیدن به اهدافش یاری کنند.

توقیف سه دستگاه خودرو با بیش از ۷۸ میلیون خلافی در کوهدشت

گروه استان ها – لرستان- سه دستگاه خودرو سواری پژو و پراید با۷۸ میلیون و۹۷۰هزاریال خلافی توسط پلیس راهور شهرستان کوهدشت لرستان توقیف شدند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” یارالله عبدی ” فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات، تعداد سه دستگاه خودروی سواری پژو وپراید و… متخلف در دو روزگذشته توسط ماموران پلیس راهور این فرماندهی توقیف شدند.
این مقام انتظامی یاد آور شد: خودرو های توقیف شده ، هرکدام با بیش از یک میلیون خلافی جمعا دارای ۷۸میلیون و ۹۷۰ هزار ریال خلافی بوده که جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شدند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: کشکان

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات