سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان : اقتدار و عزت کشور مدیون شهدا و جانبازان است / ما باید در مسیر اهداف شهدا و جانبازان گام برداریم

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان با بیان این که اقتدار و عزت کشور مدیون شهدا و جانبازان است، گفت: ما باید در مسیر اهداف شهدا و جانبازان گام برداریم.

به گزارش لرستان خبر، خدانظر دریکوند با حضور در منزل شهید زنده لرستان سید نور خدا موسوی، حضرت زینب (س) را پیامبر انقلاب امام حسین (ع) معرفی کرد و افزود: زینب (س) متعلق به یک برهه از تاریخ نبوده و هنوز هم زینب هایی وجود دارند که حاضرند با صبرو پایداری و استقامت ستودنی خود از آرمان و اعتقادات خود دفاع کنند و این سختی ها را به زیبایی تصویر کرده و با عشق سپری کنند .

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان با بیان این که سید نور خدا موسوی زنده مانده تا ثابت کند شرافت، عفت، پاکدامنی و عزت زنان ایرانی وجود دارد، تصریح کرد: خانواده شهدا و جانبازان باید افتخار کنند که خداوند با عنایت خاص، آنها را در معرض امتحان خود قرار داده  است .

وی گام برداشتن در مسیر شهدا را وظیفه مسئولین و مدیران عنوان کرد و افزود: بهترین رهروی و دفاع از آرمان های شهدا خدمت صادقانه به مردم و انجام وظیفه است . 

دریکوند با اشاره به این که ما باید در مسیر اهداف شهدا و جانبازان گام برداریم، تاکید کرد: در مسیر دشوار آموزش و پرورش نیازمند دعای خیر خانواده های معظم شهدا و جانبازان و مردم شریف و قدرشناس هستیم .

 

انتهای پیام/

منبع: مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات