همزمان با دهه فجر؛

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم آباد گفت: تصمیم داریم برای اولین از تصاویر وقایع انقلاب در شهر خرم آباد استفاده کرده و در سایز بزرگ به صورت بنر در سطح شهر نصب کنیم.

به گزارش لرستان خبر، شاهین احمدی اظهار داشت: در ایام دهه فجر سالجاری شب شعر و خاطره انقلاب با همکاری بسیج هنرمندان لرستان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم آباد برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه وظایفی از سوی ستاد دهه فجر استان به شهرداری خرم آباد محول شده است، عنوان کرد: تمام وظایف محوله به شهرداری بر عهده سازمان فرهنگی ورزشی است که فضاسازی و تبلیغات محیطی تمام شهرهای استان به شهرداری خرم آباد واگذار شده و برنامه های خوبی برای این مسئله داریم.

 

معاون فرهنگ سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم آباد ادامه داد: سال های گذشته تغییراتی در فضاسازی محیطی ایام الله دهه فجر داشتیم که واقعا چشم گیر بود و سعی کردیم در طول سال نیز از آن تبلیغات و آذین بندی ها استفاده کنیم.

 

احمدی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی ورزشی یک بسته پیشنهادی فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی تقدیم شهرداری کرده است، تصریح کرد: این برنامه ها هزینه بر هستند و اجرای آنها مستلزم تایید شهرداری برای تامین منابع مالی است.

 

وی برگزاری المپیاد ورزشی در چند رشته برای محلات را از جمله این برنامه ها دانست و افزود: سعی ما این است که از چند گروه نمایشی دعوت کرده و تئاتر خیابانی برای عامه مردم در سطح شهر اجرا کنیم.

 

معاون فرهنگ سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم آباد به برپایی نمایشگاه عکس خیابانی در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: تصمیم داریم برای اولین از تصاویر وقایع انقلاب در شهر خرم آباد استفاده کرده و در سایز بزرگ به صورت بنر در سطح شهر نصب کنیم.

 

احمدی خاطرنشان کرد: غبارروبی مزار مطهر شهدا و برنامه هایی که طی سالیان گذشته اجرا شده طی دهه فجر سالجاری نیز اجرا خواهند شد.

 

 

انتهای پیام/

منبع خبر: منار

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات