استاندار لرستان عنوان کرد:

استاندار لرستان گفت: بعد از بازدید میدانی معاون اجرایی رئیس جمهور ساماندهی حریم قلعه فلک‌الافلاک تعیین تکلیف می‌شود و برای تصمیم نهایی در هیئت دولت مطرح خواهد شد.

به گزارش لرستان خبر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت ساماندهی حریم قلعه فلک‌الافلاک شهرستان خرم‌آباد و همچنین خرید اماکن سپاه و ارتش استان اظهار داشت: با فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان یک تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد که خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته به نتیجه مطلوب رسیده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه برای ساماندهی حریم قلعه فلک‌الافلاک باید پول اماکن سپاه و ارتش پرداخته شود، گفت: برآورد انجام گرفته برای ملک سپاه 40 میلیارد تومان به صورت اسناد خزانه و برای ارتش استان نیز 11 میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه 40 میلیارد تومان بابت ملک سپاه به سازمان میراث فرهنگی استان ابلاغ شده است و 11 میلیارد تومان ملک ارتش نیز به زودی ابلاغ خواهد شد.

این مسوؤل با اشاره به اینکه در حال حاضر ما جهت ساماندهی حریم قلعه فلک‌الافلاک با سپاه و ارتش مشکلی نداریم، گفت: تنها با وزارت جهاد کشاورزی برای مکانی که قرار است در اختیار سپاه قرار بگیرد اختلاف وجود دارد زیرا مالکیت محل مد‌نظر برای واگذاری به سپاه متعلق به وزارت جهاد کشاورزی است.

بازوند ادامه داد: یک برای حل این اختلاف طی جلسه‌ای با محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور مقرر شد بازدید میدانی انجام بگیرد و بعد از این بازدید تعیین تکلیف می‌شود و برای تصمیم نهایی در هیئت دولت مطرح خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات