رئیس سازمان انتقال خون بروجرد گفت: به دلیل نبود پزشک پایگاه شماه 2 انتقال خون بروجرد چهارماه است تعطیل بوده و تا کنونی اقدامی برای جذب صورت نگرفته است.

به گزارش لرستان خبر، "غلامرضا حامدی" رئیس سازمان انتقال خون بروجرد گفت: در شهرستان بروجرد دو پایگاه انتقال خون وجود دارد که پایگاه شماره 2 بروجرد به دلیل کمبود پزشک حدود دو سال است با مشکل مواجه است و چهار ماه است که کاملا تعطیل می باشد.

 

 وی اضافه کرد: در برخی روزها و ایام این پایگاه باز و کار خونگیری انجام می شد و در بقیه ایام سال تعطیل بود که دلیل این تعطیلی کمبود پزشک بوده است.

 

 به گفته وی یکی از مهمترین مشکلات در سازمان انتقال خون بروجرد کمبود پزشک و نیرو است که متاسفانه از مهر امسال تا کنون این پایگاه تعطیل است و خونگیری فقط در پایگاه شماره یک انجام می شود.

 

 حامدی اظهار داشت: با توجه به موقعیت پایگاه انتقال خون شماره 2 بروجرد و قرار گرفتن در مرکز شهر اما پس از چهار ماه اقدامی برای جذب صورت نگرفته است.

 

 وی بیان کرد: کمبود نیرو و تعطیلی این پایگاه اطلاع داده شده و درخواست نیرو صورت گرفته اما تا کنون هیچگونه اقدامی برای جذب پزشک صورت نگرفته است.

 

 رئیس انتقال خون بروجرد تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون کمبود خون در این سازمان نبوده اما با فعالیت مجدد پایگاه شماره 2 قطعا میزان خونگیری افزایش می یابد.

 

 به گفته وی برطرف شدن کمبود نیرو و پزشک در سازمان باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/

 

منبع خبر: بازتاب بروجرد

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات