فرماندار دلفان:

فرماندار دلفان با اشاره به پروژه‌های راکد در این شهرستان گفت: پنج پروژه دانشگاه علوم پزشکی در این شهرستان راکد است، در حالی که قرار بوده تا پایان آذرماه امسال بین 20 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند.

به گزارش لرستان خبر، جعفر طولابی ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان به ارائه گزارشی از روند پیشرفت و تحقق پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان دلفان پرداخت و اظهار داشت: 54 طرح و پروژه با اعتباری معادل 320 میلیارد تومان برای اقتصاد مقاومتی در شهرستان دلفان با تولی‌گری 17 دستگاه اجرایی در قالب منشور نیپا پیش‌بینی شده است.

فرماندار دلفان ادامه داد: در مجموع پروژه‎های اقتصاد مقاومتی این شهرستان، 41 طرح عمرانی، 12 طرح اقتصادی و یک طرح فرهنگی گنجانده شده است که تاکنون 20 پروژه و طرح دارای پیشرفت فیزیکی 100 درصدی هستند.

وی با اعلام اینکه برخی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تمام شده شهرستان دلفان در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌‌رسند، مطرح کرد: 37 درصد از پروژه‌های این شهرستان اتمام و 11 پروژه معادل 20 درصد دیگر جلوتر از برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده هستند که در مجموع تا دهه فجر امسال 57 درصد از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان دلفان افتتاح می‌شود.

طولابی از عقب‌ماندن شش پروژه در شهرستان دلفان از برنامه زمان‌بندی خبر داد و گفت: 11 درصد از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی این شهرستان از برنامه پیش‌بینی شده عقب‌تر هستند و پنج طرح معادل 10 درصد از پروژه‌ها طبق برنامه در حال انجام هستند.

طولابی ضمن اشاره به 12 طرح راکد در شهرستان دلفان افزود: پنج پروژه دانشگاه علوم پزشکی در این شهرستان راکد هستند در حالی که قرار بوده است تا پایان آذرماه سال جاری بین 20 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند اما تاکنون در این زمینه کاری صورت نگرفته است.

فرماندار دلفان اضافه کرد: بنیاد مسکن استان متعهد به ساخت 480 واحد روستایی در این شهرستان بوده که تاکنون هیچ‌گونه اقدامی توسط دستگاه اجرایی مذکور انجام نگرفته است.

وی با بیان اینکه هر کدام از بانک‌های تجارت و کشاورزی متعهد به واگذاری و احیای یک واحد تولیدی در شهرستان دلفان بوده‌اند، یادآور شد: قرار بوده است که بانک تجارت استان واحد تولیدی ظروف یک بار مصرف را در شهرستان دلفان احیا کند باید گفت که چنین شرکتی در این شهرستان وجود خارجی ندارد.

طولابی گفت: احداث چهار واحد آموزشی توسط اداره‌کل نوسازی مدارس در این شهرستان نیز راکد مانده است که طبق برنامه زمان‌بندی شده می‌بایست تاکنون این پروژه دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی باشد که متأسفانه در این زمینه کاری صورت نگرفته است.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات