رئیس پلیس راه لرستان خبر داد؛

رئیس پلیس راه لرستان از نجات ۵۰ مسافر گرفتار در برف این استان توسط نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد.

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ مرتضی چغلوند امروز در سخنانی به خبرنگاران اظهار داشت: با افزایش تیم های گشت در محور های برفگیر و گردنه های کوهستانی و با همکاری اکیپ های راهداری و حمل و نقل جاده ای به منظور برف روبی و جلوگیری از هرگونه انسداد، ۵۰ نفر مسافر گرفتار در برف نجات یافتند.

وی گفت: در پی بارش باران و برف در استان، اتخاذ تمهیدات ترافیکی، افزایش تیم های گشت در کل محور ها به منظور همکاری با اکیپ های راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای برف روبی و جلوگیری از هرگونه انسداد احتمالی، تردد در محور های استان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه لرستان در ادامه با اشاره به حجم سنگین بارش برف و باران از دیروز و همچنین دیشب، تصریح کرد: از تردد خودرو های فاقد زنجیر چرخ به محور های کوهستانی و برف گیر جلوگیری شد.

سرهنگ چغلوند با اشاره به نجات ۵۰ مسافر در محور های برفگیر استان افزود: مسافران گرفتار در برف به راهدار خانه ها «زاغه» و «رازان» و مساجد بین راهی اسکان و عملیات کمک رسانی و امداد به آنها به موقع انجام شد.

رئیس پلیس راه لرستان افزود : در حال حاضر تردد در نقاط کوهستانی و گردنه های برف گیر  زاغه، رازان، زالیان و گردنه گشور به علت مه گرفتگی، با  محدودیت دید ایجاد شده که به رانندگان وسایل نقلیه توصیه می شود با رعایت سرعت مطمئنه در این مسیر ها  تردد کنند.

وی گفت: شهروندان از مسافرت های غیر ضروری خود داری و در صورت نیاز، با همراه داشتن همه تجیهزات زمستانی و اطمینان از سالم بودن وسلیه نقلیه اقدام به سفر کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: مهر

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات