رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی سلسله:

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی سلسله گفت: سرمازدگی و شکستگی لوله‌های خطوط انتقال آب سبب قطعی آب ۲۱ روستای شهرستان سلسله شد.

به گزارش لرستان خبر، حسن صیفوری اظهار داشت: مسیر روستای الماس‌آباد تا کهریز شامل 13 روستا است که از طریق مجتمع آبرسانی کوثر کهمان آبرسانی می‌شوند که هم اکنون آب این روستاها به دلیل شکستگی خطوط انتقال در اثر سرمازدگی قطع شده که اکیپی برای برطرف کردن مشکل به این منطقه فرستاده شده است.

وی با اشاره به تأمین آب آشامیدنی مورد نیاز این روستاها، افزود: تا برطرف شدن مشکل آب آشامیدنی این روستاها از طریق تانکر تأمین می‌شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی سلسله عنوان کرد: متأسفانه به دلیل وجود سرمای زیاد ناشی از بارش برف آب آشامیدنی هشت روستای دیگر که از طریق مجتمع آبرسانی شهید مبشر آبرسانی می‌شود نیز قطع شده که اکیپی دیگر نیز با حضور در منطقه اکنون مشغول برطرف کردن مشکل و تعویض لوله های خطوط انتقال این مجتمع هستند.

صیفوری بیان کرد: تلاش اداره آبفار شهرستان بر این است که ظرف امروز مشکل آب آشامیدنی این روستاها برطرف شده و آب این مناطق وصل شود.

وی با اشاره به وجود سرمای ناشی از بارش برف، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از خطر سرمازدگی کنتورها و شکستگی لوله‌های آب بخش خانگی بهتر است که شهروندان کنتورهای آب و لوله‌های خود را با پشم شیشه و یا پارچه‌های ضخیم بپوشانند.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات