مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: راهداران استان در سطح راه‌های اصلی و شریانی، 5762 کیلومتر-باند برفروبی ‌انجام داده‌اند.

به گزارش لرستان خبر، مهندس زندی‌فر با بیان این مطلب اظهار کرد: در روز جمعه هشتم بهمن ماه که با بارش شدید برف و کولاک در بیشتر نقاط و محورهای اصلی استان همراه بود اکیپ‌های راهداری با بکارگیری ۱۸۳ دستگاه ماشین‌آلات راهداری به‌صورت شبانه‌روزی در سطح راه‌های اصلی و شریانی فعالیت داشته، و هم‌اکنون نیز مشغول بازگشایی محورها و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه هستند.


وی افزود: بنا بر گزارش‌های رسیده، در روز جمعه هشتم بهمن ماه در سطح راه‌های اصلی و شریانی استان، بیش از 3549 تن شن و نمک توزیع و 5762 کیلومتر-باند برفروبی شده است.

این مسئول انجام عملیات ریزش‌برداری در ۸ نقطه، کمک‌رسانی به سرنشینان 1898 خودرو سبک و سنگین را حاصل تلاش شبانه‌روزی راهداران استان عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به خدمات راهداران در محورهای روستایی گفت: کار در شریان‌های اصلی به هیچ وجه موجب غفلت نیروهای راهداری از بازگشایی محورهای روستایی نشده به طوری که تنها در روز جمعه هشتم بهمن ماه نیروهای راهداری با ۳۴ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و توزیع  ۱۲۰ تن شن و نمک موفق به بیش از ۳۷۷ کیلومتر-باند برفروبی در سطح راه‌های روستایی شده‌اند.

وی گفت: هم‌اکنون نیز همه 250 اکیپ راهداری در سطح راه‌های استان مشغول خدمت‌ رسانی به مردم هستند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات