استاندار لرستان در بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد:

استاندار لرستان گفت: طبق موافقت های صورت گرفته قرار است تا 15 اردیبهشت ماه سال آینده، پیمانکار با نظارت بهره بردار و پیگیری های مجری، فاز اول پروژه را تحویل دهد.

به گزارش لرستان خبر، صبح امروز "هوشنگ بازوند" استاندار لرستان به همراه مدیر کل راه و شهرسازی ، مدیر نهاد کتابخانه های عمومی استان و جمعی از مسئولین، پیمانکاران و اصحاب رسانه از پروژه کتابخانه مرکزی استان بازدید کرد.

 

استاندار ضمن بازدید از این پروژه گفت: یکی از موضوعاتی که در استان برای ما مهم است مدت زمان ساخت پروژه ها است.

 

بازوند افزود: در حال حاضر هزار و 800 تا 2 هزار پروژه نیمه تمام در سطح استان وجود دارد  که به هفت هزار میلیارد اعتبار نیاز دارند؛ کتابخانه مرکزی خرم آباد هم یکی از این پروژه هاست.

 

وی در خصوص وضعیت کتابخانه مرکزی خرم آباد گفت: این پروژه در سال 1380 کلنگ زنی شده است اما کار اجرایی آن در سال 1385 آغاز شده است و تاکنون هم ادامه دارد.

 

بازوند فازبندی کردن را یکی از راهکارهای اتمام این پروژه عنوان کرد و اظهار داشت: باتوجه به اعتبار زیادی که این پروژه برای تکمیل شدن نیاز دارد تصمیم گرفته شد که این پروژه فاز بندی شود و با پیمانکار و بهره بردار به این جمع بندی رسیدیم که یک و نیم میلیارد تومان استانداری برای تمام فاز اول این پروژه کمک کند.

 

استاندار لرستان افزود: طبق موافقت های صورت گرفته قرار است تا 15 اردیبهشت ماه سال آینده، پیمانکار با نظارت بهره بردار و پیگیری های مجری، فاز اول پروژه را تحویل دهد.

 

وی گفت: اتمام کامل پروژه نیاز به چهار و نیم میلیارد تومان اعتبار دارد که قطعا تکمیل فاز دوم این پروژه در اعتبارات سال آینده پیش بینی می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: سفیر افلاک

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات