فرماندار بروجرد:

فرماندار بروجرد گفت: با واگذاری سد آبسرده به قرارگاه خاتم به ثمر نشستن این پروژه امکان پذیر است و امسال20 میلیارد تومان برای راه آهن بروجرد تخصیص داده شد و فعالیت این پروژه امسال آغاز می شود.

به گزارش لرستان خبر، فرماندار بروجرد در مراسم دیدار با امام جمعه بروجرد که به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد گفت: دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردها و خدمات است که مدیران با خدمت مورد آزمایش قرار می گیرند.

 وی اضافه کرد: مهمترین هدف مدیران باید خدمت باشد و باید تلاش کرد تا روز به روز امانتدار و خدمتگذار مردم باشیم و روحیه وابستگی به نظام را افزایش دهیم.

 به گفته وی نباید با کلام و یا اقدامی سبب دلسری و تضعیف مردم شد و مهمترین وظیفه دولتها ایجاد زیر ساخت هاست و وقتی زیر ساختها مهیا شود، سایر شرایط لازم برای توسعه و پیشرفت ایجاد خواهد شد.

 کورانی فر قرار گاه خاتم را یک ظرفیت در بروجرد برشمرد و افزود: قرارگاه با تجهیزاتی  در خدمت سازندگی است و ساخت آزاد راه یکی از زیر ساخت هایی است که در وقت و هزینه مردم صرفه جویی می شود و ایمنی را به دنبال دارد.

 به گفته وی 20میلیارد تومان برای راهن آهن بروجرد تخصیص داده شده و امسال فعالیت خود را آغاز می کند که احداث راه آهن یک فرصت برای بروجرد است.

 وی به سد سازی در بروجرد اشاره کرد و گفت: سد آبسرده با اعتبارات قطره چکانی سالها زمان نیاز است تا به بهره برداری برسد ولی با واگذاری به قرارگاه به ثمر رسیدن این پروژه امکان پذیر است و وزیر نیرو در سفر به بروجرد گفت که طرح فاضلاب در داخل شهر بدون رعایت سقف اعتبارات انجام شود.

 وی بیان کرد: بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) قبل از پایان سال افتتاح خواهد شد و 50میلیارد تجهیزات در این مرکز نصب خواهد شد و همچنین برای کاهش هزینه های درمانی قرار است 50هزار متر در استان لرستان در بخش بهداشت و درمان احداث شود که در بروجرد نیز اقداماتی انجام خواهد شد.

 فرماندار بروجرد با اشاره به خدمت رسانی به روستاها افزود: 101روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند که تقریبا 90 درصد جمعیت روستایی را شامل می شود و 55روستا از آب شرب برخوردار شده و تنها در شهرستان بروجرد یک روستا با تانکر آبرسانی می شود.

 به گفته وی در شهرستان بروجرد تا کنون 472میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحدهای مختلف پرداخت شده است.

 وی به آمار اشتغال بروجرد اشاره کرد و گفت: سهم بروجرد در اشتغالزایی سه هزار و 402 شغل برای جویندگان کار است که حدود 75 درصد این رقم محقق شده است.

 کورانی فر از افتتاح 66 پروژه در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: برای بهره برداری از این پروژه ها 60میلیارد تومان هزینه شده که زمینه اشتغال بیش از یکهزار و 800 نفر به صورت غیر مستقیم و 77 نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

 

 

انتهای پیام/

منبع خبر: بازتاب بروجرد

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات