تشریح ۶هویت برجسته انقلاب اسلامی؛

برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر صبح امروز با حضور پرشور مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی لرستان در حسینیه بیت آیت‌الله میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان آغاز شد.

به گزارش لرستان خبر، در نخستین روز دهه فجر بیت نماینده ولی فقیه در لرستان میزبان مدیران دستگاههای اجرایی استان بود، مراسمی که با حضور و مشارکت گسترده مسئولان استانی، طیف ها و اقشار مختلف، فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین مسئولان حوزه های علمیه استان برگزار شد تا دهه فجر در این استان پرشور آغاز شود.

حضور گسترده همه مسئولان و مدیران در این مراسم از نکات قابل توجه آن بود به طوریکه ظرفیت حسینه محل برگزاری مراسم کاملا پر شده بود و افراد در راهرو منتهی به حسینیه، دفتر مراجعات و دفتر جلسات بیت امام جمعه خرم آباد ایستاده و نشسته صحبت های نماینده ولی فقیه در لرستان را گوش کردند.

استاندار لرستان در این مراسم سخنان خود را با تقدیر از همه حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و دغدغه های ایشان در حوزه های اقتصادی و اجتماعی، آغاز کرد. آیت الله میرعمادی طی امسال همچون سالهای گذشته با توجه به نامگذاری سال و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در تریبون ها و جلسات مختلف از جمله خطبه های نماز جمعه رهنمودها و راهکارهای مختلفی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در لرستان با توجه به پایلوت قرار گرفتن استان در این حوزه داشته و منشا اثر بوده اند.

همچنین در این دیدار هوشنگ بازوند استاندار لرستان با اشاره به رویکرد آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان در زمینه های مختلف؛ از ایشان به عنوان محور اتحاد و وحدت در استان یاد کردند.

ارائه گزارش عملکرد فعالیت های دولت در استان از دیگر محورهای سخنان مقام عالی دولت در لرستان بود.

آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه امروز قصدی که مسئولان دارند، قصد خدمت، تعالی و پیشرفت است و امیدواریم این نیت خالص و تلاش شبانه روزی ادامه داشته باشد، از شکل گیری اقدامات بسیار خوبی برای پیشرفت استان تقدیر کرد.

دیگر نکته ای که مورد توجه نماینده ولی فقیه در استان قرار گرفت بحث عدم قرارگیری نام لرستان در فهرست استانهای دارای اعتبار ارتقای شاخص های توسعه و تاکید بر پیگیری این موضوع توسط مسئولان استان بود. آیت الله میرعمادی در این رابطه توضیح داد: امسال در بودجه ۹۶ یک ردیف خاص تحت عنوان ارتقای شاخص های توسعه استان ها تعریف شد که چند استان دراین ردیف بودجه ای قرار گرفتند اما لرستان در بین آنها نبود.

طرح مباحثی در خصوص هویت انقلاب اسلامی و بررسی ابعاد مختلف آن از سوی نماینده ولی فقیه در استان از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود. آیت الله میرعمادی با طرح این مباحث باب جدیدی را پیرامون پدیده بی نظیر انقلاب اسلامی ایران تحت عنوان «هویت و ویژگی های انقلاب اسلامی ایران» باز کردند.

اسلام و ارزش های اسلامی، مردم، اصل ولایت و رهبری، استکبار ستیزی و دفاع از مظلومان عالم، وحدت کلمه، انسجام، اتحاد ملی و همدلی و مسئله پیشرفت و آرمان گرایی را به عنوان ۶ هویت برجسته انقلاب اسلامی ایران تشریح کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: مهر

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات