آیت الله میرعمادی:

بیت حضرت آیت الله میرعمادی مملو از خادمان مردم در عرصه بهداشت ودرمان بود.

به گزارش لرستان خبر، در سی وهشتمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب  اسلامی بیت حضرت آیت الله میرعمادی مملو از  خادمان مردم در عرصه بهداشت ودرمان بود.

در این مراسم که با حضور حضرت آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین مرادیان مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، نادر همتی قائم مقام ریاست دانشگاه در امور مشارکت های اجتماعی، محمد عیدی مشاور رئیس و مدیریت حراست دانشگاه علوم پزشمی لرستان  و مدیران و مسئولین دانشگاه ، بسیجیان پایگاه اداری شهید دستغیب دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، روحانیون و جمع کثیری از کارمندان دوائر دولتی برگزار شد ، حجت الاسلام والمسلمین مرادیان با تبر یک فرارسیدن دهه مبارکه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و تبریک روز پرستار اظهار داشت : شخصیت حضرت زینب (س) شخصیتی انقلابی و ولایت مدار  بود تا پای جان در کنار ولایت ایستاد و اگر میخواهیم انقلابی بمانیم باید سیره وسبک زندگانی حضرت زینب (س) را سرلوحه برنامه های زندگی خود کنیم .

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )در دانشگاه علوم پزشکی در ادامه سخنانش گفت : انقلاب اسلامی ایران در تمامی اعصار بی نظیر است و رمز پویایی آن تمسک به اصل ولایت فقیه می باشد چنانچه که امروز ندای  امام و رهبرمعظم انقلاب در جهان صادر شده است و این خود نشان از رمز ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی ست .

وی با تشریح زندگانی حضرت امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: امام به ما آموخت هر کاری باید در راه خدا صورت بگیرد و باید خدا محور بودن وتمسک به اهل بیت (ع) را از امام (ره ) یاد گرفت .

وی افزود : ساده زیستی و تواضع را مسئولین باید از امام (ره) و رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی )فرا بگیرند و مانند اقشار پائین جامعه زندگی کنند و با اجرای فریضه امر به معروف ونهی از منکر و ترویج فرهنگ عفاف وحجاب بر باورها ی دینی خود به صراحت ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین  مرادیان  تصریح کرد: اساتید دانشگاه باید در سر کلاس های خود همواره اهمیت فرهنگ حجاب و عفاف را به دانشحجویان گوشزد کنند و از ارزشهای معنوی و انقلابی با تبیین مواضع آشکار خود حمایت نمایند .

ایشان در ادامه سخنان خود با تبین اصل دشمن شناسی بیان داشت : حفظ مواضع اسلامی وانقلابی باعث رشد جامعه اسلامی وتقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد و مسئولین باید همواره مواظب نفوذ دشمنان باشند وهمه باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و از انقلاب و ارزش های متعالی آن دفاع کنیم و از مسیر خود منحرف نشویم چرا که دشمنان انقلاب اسلامی خبیث هستند و در راه تفرقه اندازی و دشمنی با ملت مسلمان ایران کوتاه نخواهند آمد .

این مراسم با قرائت زیارت عاشورا و مولودی خوانی در باب میلاد با سعادت حضرت زینب (س) پایان یافت .

IMG_20170202_215841IMG_20170202_215837IMG_20170202_215848

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات