مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان:

مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان گفت: سامانه دیجیتال شهرستان‌های بروجرد، الیگودرز و برخی از نقاط استان امروز افتتاح می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، محمد بازوند ظهر امروز در مراسم رونمایی از خبرگزاری صداوسیمای مرکز لرستان و افتتاح رادیو نمای استان که با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور و جمعی از مسئولان در استودیو صداوسیمای لرستان برگزار شد اظهار داشت: امروز علاوه بر افتتاح خبرگزاری صداوسیمای مرکز لرستان، افتتاح رادیو نما و تجلیل از عوامل فنی صداوسیما در شهرستان‌های بروجرد، الیگودرز و برخی از نقاط استان سامانه دیجیتال تحویل مردم می‌شود.

وی افزود: در شرایط فعلی صداوسیمای جمهوری اسلامی 99.5درصد از فعالیت‌های خود را به شکل آنالوگ و 92 درصد به شیوه دیجیتال تحویل مردم استان می‌دهد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان بابیان اینکه همه مردم لرستان در حوزه آنالوگ از چهار کانال تلویزیونی برخوردار است‌ عنوان کرد: صداوسیمای استان حدود 18 کانال رادیویی و تلویزیونی در سامانه دیجیتال و کانال رادیویی را می‌تواند دریافت کند.

وی بیان کرد: در جشنواره نوزدهم سراسری رادیو‌ و تلویزیونی مراکز استان‌ها که در اهواز برگزار شد، مستند« راه بی عبور صدا» و سیمای مرکز لرستان برگزیده وبرترین کارگران به این مستند اختصاص یافت.

بازوند به موفقیت صداوسیمای مرکز لرستان در جشنواره حقیقت اشاره و  تصریح کرد: امروز مراسم تجلیل از عوامل فنی صداوسیمای لرستان که در اجلاس سیزدهم توفیقات خوبی در مراکز 33 گانه رادیو و تلویزیونی کسب کردند تجلیل شد.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات