فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: وضعیت کارگران بروجرد در حد بحران است که نمی توان آن را نادیده گرفت و باید برای رفع مشکلات این افراد با همت و تلاش جهادی اقداماتی صورت گیرد.

به گزارش لرستان خبر،  سرهنگ "مجید سوری" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در مجمع بسیج بروجرد که در حسینیه سپاه برگزار شد گفت: مهمترین و بزرگترین کارخانه های شهرستان بروجرد تعطیل و نیمه تعطیل هستند و در برخی از واحدها هم ازظرفیت ها به خوبی استفاده نمی شود.

 

وی اضافه کرد: وضعیت کارگران شهرستان بروجرد در حد بحران است که این مشکل را نمی توان نادیده گرفت و برای حل آن همت و تلاش جهادی نیاز است.

 

به گفته وی برخی از مشکلات در شهرستان قابل حل نیستند که نیاز است نمایندگان مجلس از این ظرفیت در جهت حل مشکلات و معضلات شهر استفاده کنند.

 

سوری با اشاره به حوزه بهداشت و درمان گفت: وضعیت بهداشت و درمان و کمبود فضای فیزیکی بیمارستان های بروجرد خوب نیست که نیاز است برای رفع مشکلات در این بخش هر چه سریعتر اقدام شود.

 

وی بیان کرد: مجموعه بسیج شهرستان بروجرد حاضر است به همه دستگاه های اجرایی کمک کند و همان گونه که در کارهای کلان و عمرانی قرارگاه خاتم وارد میدان شده، مجموعه بسیج نیز هر چه در توان دارد را برای حل مشکلات دستگاه ها به کار می گیرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: ظرفیت بسیج، ظرفیت عظیمی است و می توان از این ظرفیت در جهت حل مشکلات استفاده کرد.

 

در ادامه فرماندار بروجرد گفت: اقتصاد و اشتغال دو مشکل مهم در کشور هستند و باید از همه ظرفیت ها برای حل این مشکلات استفاده کرد.

 

به گفته وی تا کنون 77 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای بروجرد پرداخت شده و رفع مشکلات واحدهای تولیدی می تواند در جهت رفع بیکاری هم موثر باشد.

 

انتهای پیام/ 

منبع: بازتاب بروجرد

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات