مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان:

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: هنوز از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار طرح های هادی روستایی استان تخصیص نیافته است.

به گزارش لرستان خبر،   فرهاد خاکی پور در جلسه شورای برنامه ریزی لرستان در سخنانی با بیان اینکه در قالب طرح جامع ۲۸۰ میلیارد ریال برای مسکن اشخاص کم درآمد در نظر گرفته شده که سهم لرستان ۸۴۰ تومان است اظهار داشت: این اشخاص شامل افراد تحت پوشش، خانواده های که دو و یا از دو نفر بیشتر معلول دارند و همچنین خانواده هایی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند است.

وی با بیان اینکه در مجموع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار  برای استان گرفتیم که پنج درصد کل اعتبارات کشوری است اضافه کرد: برای خانواده هایی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل مسکن آنها واریز کردیم.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با بیان اینکه برای برنامه چهار ساله ساخت مسکن معلولین، هشت درصد برنامه ای که برای استان در نظر گرفته شده محقق شده و جز برترین ها در این زمینه هستیم تصریح کرد: همچنین در بحث قیر رایگان برای پروژه ها نیز کل اعتبار کشور ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که شش میلیارد سهم لرستان بوده و تاکنون سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از آن را جذب کرده ایم.

خاکی پور با اشاره به اینکه در خصوص اجرای طرحهای هادی روستایی ۲۵۰ میلیارد تومان کل اعتبار بوده که سهم لرستان هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده تاکنون تخصیصی صورت نگرفته است عنوان کرد: در خصوص مطالعات جامع توسعه کاربری روستاها که در سطح ملی صورت می گیرد، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شد.

وی خاطرنشان کرد: برای بهسازی بافتهای با ارزش ۳۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد که سهم لرستان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

 

انتهای پیام/

منبع: مهر

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات